Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Det var åpning for det også i fase 1/2:
image

Disse pasientene er vanskeligere og behandle for både SoC armen og fimaCHEM armen, så ‘‘head to head’’ mot SoC skal vel ikke det ha så mye å si? Anyone?

Takk for opplysningen ikognito666. Må jo si at det er interessant at disse pasienten har vært med i studiet så langt også.
Men uansett spennende at behandlingen nå kan dekke over en større pasientpopulasjon.
Jeg har jo også lagt ved noen linker så viser at man behandler pasienter som skal opereres i økende grad med cellegift også. Så potensialet er nok alle pasienter med denne sykdommen, operable, inoperable og pasienter med metasatser.

1 Like

Det er helt riktig. Head to head er de like vanskelige, Men jeg vet ikke hvor effektiv lysbehandling man får av eventuelle metastaser?

:grin: hehe vi forstår jo alle det, var bare for å få frem poenget jeg nevnte det :sweat_smile:

sjekk denne, med :muscle::muscle::muscle: Potential

3 Likes

The plan is now to initiate the pivotal
study with up to two fimaCHEM treatments and include a seamless safety review by an Independent
Data Monitoring Committee (IDMC) when eight patients have completed two treatments in the pivotal
study.

Kan hända att de hinner få svar på safety innan pivotalstudien drar igång då de 3 sita inkluderade borde vara möjliga för ktr 3 veckor efter andra behandlingen om de inkluderats i extensions studien i juni/juli.

2 Likes

when eight patients have completed two treatments in the pivotal study

1 Like

PCI Biotech’s first half year 2018 audiocast
(available from 30 August, at 08:30 am CEST (local time):

http://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=92033877

1 Like

Det har vært snakket om at abscopal effekt har vært observert, så dette kan kanskje påvirke metastaser utenfor belyst område.

3 Likes

Jeg vil henled opmærksomheden på sliden på side 16 i presentasjonen FimaNac

Jeg husker ikke hvornår de begynte å inkludere CRISPR i deres presentasjoner, men når man ser på alle de samarbeider de har indenfor FimaNac, så er dette RNA, DNA. Det som ikke er oplyst er hva top 10 jobber med.
Min mistanke er derfor at vores top 10 jobber med CRISPR teknologien. Hvist dette medfører riktighet, så vil det være en liten sensasjon.

9 Likes

Interessant at Per i presentasjonen nå nettopp sa at den presenterte dataen på tidligerer Interim median OS var feil. Det burde kanskje vært nevnt i presentasjonen også…

1 Like

Ser noen her skriver at det PCI Biotech guider med 1500 pasienter på GGK. Kan dere lete frem hvor dere har dette ifra? Jeg er ganske bestemt på å ha fått med meg alle presentasjoner, podkast og lignende, og alle guidinger går på 3000 pasienter og ikke 1500 av de jeg har fått med meg.

2 Likes

1500 er bare et tall folk tar ut fra luften.

image

2 Likes

Dette er jo helt fantastisk. Både betryggende og positivt. Hvis resultatene blir slik fremover så er det bare å håpe for alles del at produktet kommer til markedet så fort som mulig.

3 Likes

Tror nok jeg og. Er derfor folk har sagt at Stuffers opererer med høyere tall enn det PCI BIotech guider selv?

1 Like

Stuffers opererer med 5000 pasienter. Jeg tror hun inkluderer pasienter med meststaser også.
Det er nok riktig også mtp at pasienter med metastaser også er med i PF2.

image

3 Likes

Må si dette var oppløftende å lese på morgenkvisten. Prosessene tar noe lengre tid, men sålenge man tar de riktige strategiske beslutningene og fortsetter å bringe frem slike data, be my guest. This could be worth the wait.

2 Likes

Kan nok stemme. Vet at hun har tatt med offlabel bruk også i sine estimater.

Hyggelig presentasjon, tror PCIB er gullkantet for de langsiktige. Fulgt de ett år, og begeistret på deres vegne, har ikke skin in the game om dagen, den usikre finansielle situasjonen før emisjon som største årsak.
Forventer ikke inngang i år, men snuten er der, så hvem vet.

1 Like

Er det noen som vet hvem som spør spørsmål nå? Eller noen som vil bryte sammen og tilstå at de skal stille spørsmål? :slight_smile:

I Q2 rapporten lanserer Pw dobbel behandling i P2 studiet. Det maa bety at resultatene derfra overgaar resultatene fra det enkle studiet. Kan ikke forstaa annet enn at dette er fantastiske nyheter… Pw legger ogsaa vekt paa vaar topp 10 BP fimaNac partner, noe som kan bety at vi er naerme en kilinisk avtale med upfront payment fra den kanten. Og FimaVacc resultatene er nestemann ut…det kan ikke bli mer spennende enn dette. Alt vi haapet paa er innfridd.

Snart vil alle ha en bit av PCIB. Gepard1.

4 Likes