Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech Småprat (PCIB)

Ser igjen at MSI topper kjøpslista for t-retter i dag. Samtidig er de på topp på salgs-lista for aksjen for øyeblikket. Blir utrolig spennende å se aksjonær-lista etter emisjonen er over.

Trenger ikke komme negative nyheter. Når folk begynner å selge emiaksjene sine så faller kursen. Klarer de å trigge stopp-loss raid som i Nano er formasjonen et faktum.

Jeg avventer som sagt kjøp til jeg vet om dette materialiserer seg eller ikke…

1 Like

Det er spennende tider i PCIB og det kommer en del hendelser fra februar og utover som har relevans for PCIB. Jeg klipper fra Hegnar.

kilde:

1 Like

har 13000 retter og overtegnet 300%

3 Likes

Overtegnet med 150%! Håper på å få alle.

Jeg overtegnet med 90%. Tror det bare blir overtegnings-smuler igjen, men håper på å få alle sammen. Uhyre spennende aksje, men stor risiko som det ofte er hvis oppsiden er meget stor.

1 Like

Siste dag i dag, prisen holder seg.

RT 14.45 og 7,8

2 Likes

Ja det blir spennende å se hva som skjer etter at emisjons-aksjene kan selges. Tror på en spennende aksjonærliste og at mye t-retter har skiftet hender på ok kurser gjør at kursen vil holde seg fint muligens etter en justeringsperiode.

1 Like

Sikkert en del som kommer til å ta gevinst på emisjonsaksjer hvis det er stor glipe mellom akskjekurs og emisjonskurs. Men hvor kult er det å selge emisjonsaksjer på 9 når man ser at kursen var 20-40 for noen uker siden?

Caset er jo styrket en god del med disse friske pengene på bok. Hadde vel vært ønskelig med 150 mill istedet for 70 seff, men sånn er nå verden. Var jo 40-50 de hadde tenkt å hente i utgangspunktet.

5 Likes

Noen som vet om tegningsrettene må være registrert i VPS før man kan tegne seg?

Jeg kjøpte noen retter i dag, men disse vises ikke enda på kontoen i VPS.
Kan jeg tegne meg med ønsket antall aksjer likevel, og de bare ser i etterkant hvor mange retter jeg hadde kl 16:30 i dag?

Ja. Du tegner alt du vil så henter de ut korrekte tall etterhver.t

2 Likes

Flott, takk for svar :slight_smile:

Der begynner nordnet å herje med t-rettene jeg har på zerokontoen ser jeg. Holdt på å drite på meg når kontoen plutselig viste 5% minus.

ja, de har begynt, logga inn i dag og så ingenting på corporate actions og ble litt nervøs, fant heldigvis igjen bestillinga på history.

men det er ikke så mye volum da… folk som selger nå… noen er usikre på hvordan man tegner…
tror jg…

Sikkert mulig å få noen billige tr, men vil en være med ser det ut til at en må punge ut.
Jeg kjøpte en liten ekstra slant tidlig i desember på 12,80, var ikke håpløst det, enda :slight_smile:

blir bra dette når emisjonen er i boks… lets Hope… good feeling…

1 Like

Yes, der dukket det opp tegningsaksjer i stedet. Ser ikke ut til at jeg fikk en eneste aksje på overtegning.

2 Likes

Får du opp det nå???

Ja mein Junge, “PCI Biotech Holding Tegningaksje”

1 Like