Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

PCI Biotech - Teknisk analyse (PCIB) (TA)

Bryter den først gjennom 36 kan den fint gappe opp så det ljomer etter ja.

2 Likes

Er det denne dere ser :sweat_smile:

3 Likes

Hva er ljomerpotensialet, fra et teknisk ståsted?

1 Like

Ække Bull flag karakteristisk med lavt volum i konsolideringsfasen etter brudd opp da?

#lyspunkt? #optimisme? #desperasjon!

Opp i range fra 2018 kanskje? 43-53

9 Likes

Spennende. Kan fort nærme seg 50 her

9 Likes

Dette er fascinerende mtp TA og innrømmer glatt at jeg er grønn som F på temaet: Siste ukers trend, kan det kalles bull flagg?

3 Likes

Alt utenom volum ser bra ut. Den har gått veldig høyt ift antall aksjer omsatt.

6 Likes

Teknisk ser det interessant ut. Mulig at dette får videre ben å gå på.

Volumet synes jeg ikke er så dårlig. Vi er litt over halvveis på dagen bare og ligger over snittet allerede - så det er ikke så gærnt.

6 Likes

Hva tenker du om utviklingen her de siste dagene @fish1430 ? Nærmer du deg kjøpsknappen?

1 Like

Brudd av motstand på brukbart volum er fint, det er det som skjer videre nå som jeg ser på som enda viktigere. Personlig ønsker jeg å se en «base» formes over tid, så selgere/kjøpere rekker å absorbere den siste tids oppgang. Det er hvordan denne konsolideringen kommer til å se ut, som får meg til å evt hoppe på etter hvert. Forøvrig moro for alle som sitter inne, og en liten lettelse for meg at kursen ikke har gått til hel… etter at jeg kom med analysen min😜 Når deg er sagt, så er det fortsatt for tidlig å kalle dette et bekreftet brudd, de neste ukene kommer til å gi mye informasjon.

8 Likes

Takk for svar. Det er artig å se hvor godt du treffer med analysene dine :+1: Og veldig lærerikt for min del å følge dere som er gode på TA

2 Likes

Chartet til Aztra er nydelig:

17 Likes

Er vel ingen vits i å kjøre TA på aksjen i dag :smiley:

3 Likes

Trenger litt hjelp her. Ut fra det jeg ser på ukentlig så brøt vi motstanden på 40.5. Ser ingen motstand før 60,-. Kanskje 45? Er jeg på bærtur her ?

3 Likes

Hvis noen påstår de kan fortelle hvor langt et slikt rally kan gå så skrøner de.

6 Likes

1 Like

Gap fill på 47, gap close på 38 ifht. @Savepig sitt chart?

Interesting @rosk82 :slightly_smiling_face:

Er ikke inne selv, litt pga. manglende signal til inngang for min del. Har vært signal, men ikke sterke nok til at jeg trykt på avtrekkeren.

Liker utviklingen, men i det større bildet kan man ha en test før man bryter skikklig til oppsiden. Vil gjerne se volum for å bekrefte en skikkelig “risting av treet” før oppgang.

Lukter litt “sell on news” med etterfølgende nedgang for å teste. Men man vet aldri.
Jeg er foreløpig litt avventende men forsiktig optimist. Morgendagen vil gjøre det litt tydeligere
hvilken vei markedet vil. Uansett ligger prisen for tett opp mot motstanden jeg har tegnet opp til å gi meg en god inngang.

3 Likes

Nesten ikke volum lenger. Merkelige greier. Sitter alle og glaner på PHO?

1 Like