Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Vet noen hvor lang tid prosessen med å få dette godkjent vil ta, og hvordan prosessen rundt å få en slik utvidet godkjenning av Hexvix/Cysview sine egenskaper er? Er det snakk om like omfattende tester og prosesser som ved å få et nytt legemiddel på markedet?

1 Like

Er vel lite sannsynlig at 60 brytes før q3.

Men hvis q3 blir en positiv overraskelse, så ser jeg for meg 60-80 som ny range, alt ettersom hvor god salgstakt Photocure kan vise til

2 Likes

Hvorfor det?

Fordi nye penger vil ha bekreftelse på at dette går veien.

1 Like

Vi burde få DS til å si at de vurderer børsnotering i US. Det vil sette fart i kursen.

Tror folk kan ta det helt med ro. Det er vel mer snakk om å ta vare på vår «intellectual property». Det kan også ende i en ny patent, der man inkluderer nye egenskaper. Dessuten øker det selskapsverdien ved et oppkjøp.
R&D er tross alt kuttet voldsomt det siste året.

1 Like

Hvorfor notering i USA ?
Er ikke noe problem for amerikanere å kjøpe PHO på OSE

1 Like

Jeg skal ikke uttale meg om det vil være en total sett fordel eller ulempe med sidenotering, men det er på det rene at DS har snakket om å gjøre selskapet mer tilgjengelig for amerikanske investorer.

1 Like

Jeg har en følelse av at denne aksjen begynner å nærme seg bristepunktet før den tar av.

1 Like

Vi er nok rimelig nær et kritisk punkt nå så får vi bare satse på at den vipper nordover.

2 Likes

https://www.morressier.com/article/antitumor-effect-induced-systemic-immune-effects-hal-used-pdd-doses-orthotopic-model-rat-bladder-cancer/5d778ff6ba50d8c98053348d?

Kanskje en partner er interessert i å prøve blc + HAL med sjekkpunkthemmere? :thinking:

2 Likes

@Rodjer
Har du noen tanker om hvor lang tid prosessen med å få dette godkjent vil ta, og hvordan prosessen rundt å få en slik utvidet godkjenning av Hexvix/Cysview sine egenskaper er? Er det snakk om like omfattende tester og prosesser som ved å få et nytt legemiddel på markedet?

1 Like

Har topp 20 lettet på seg?. Syns jeg ser 42 prosent på siden deres.stemmer det?

1 Like
1 Like

Er ikke all verden aktivitet i det siste:

image

image

1 Like

Jeg er nok ikke den riktige å svare på dette.
Her må nok @Snoeffelen eller andre på banen for å forklare tenker jeg.

2 Likes

Den knallmeldingen fra selskapet og kursen knapt rører seg, må være pga den flotte oppgangen vi hadde på fredag. Uansett, blir ikke klok på OB.

1 Like

Ja, enig.
Bortimot ubegripelig, men nærmer seg uansett payback time.

1 Like

Latterlig, men har blitt vant med dette som pcib aksjonær. Hadde håpet jeg skulle slippe å se det i PHO…

1 Like

Oslo børs har veldig fokus på olje, fisk og shipping. Håpløst å komme med en blockbuster i Pharma. Ikke før det kommer interesse fra utlandet… Noen utenfra må vise interesse. Når oppkjøp av Photocure kommer vet ikke norske meglerhus hva som skjedde…

1 Like