Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Photocure småprat 2019 (PHO)

Ser ut som du legger opp til en “Durabel” nedtur Durable :wink: Jeg tror det blir en solskinnsdag :sunglasses:

1 Like

Tror Elisabeth sier “Saa bra” 18 ganger. 12 for Pho, 6 for Trvx.

1 Like

Hehe, det tror så absolutt jeg også, @sjog ! En solskinnsdag :sun_with_face::sun_with_face::sun_with_face:

Hvis Dan Schneider og PhotoCure aksepterer invitasjon til å delta på Radforsks jubileum, sending nr. 100, under tittelen «Kan PHO bli monopolist globalt på både diagnose og behandling av blærekreft?» kan da umulig Q3-resultatene være dårlige???

I så fall må jeg si de har svært dårlige «antenner» ovenfor aksjonærene og markedet.

Jeg tror morgendagen blir en fest! :partying_face::tada:

6 Likes

Gitt at tallene er katastrofale, så kan DS ha akseptert innbydelsen for å slukke kursbrannen ved å forklare hvordan PHO en gang i fremtiden kan bli verdensledende.
Hm… denne skulle kanskje vært postet under fundamentalt?

Vel, antall nye scope “vet” vi blir minst brukbar

1 Like

Jeg tror det blir mer enn brukbart Hayen. Vi kommer inn på rundt 26 scope i følge min magefølelse!

1 Like

26 scop ???
Nei, så mange tør jeg ikke håpe på.
14 er nok nærmere

1 Like

16 eller flere er helt supert ift trender

2 Likes

Da er mine første aksjer kjøpt i dette selskapet med et snitt på 59.9. Nå tør jeg ikke stå utenfor lenger og jeg kan ikke la alle dere andre få all moroa uten at det regner litt på meg også. Har også spart litt krutt hvis den eventuelt skulle falle i morgen.
Lykke til med morgendagen. Hilsen optimist.

11 Likes

Alltid hyggelig med nye aksjonærer. Velkommen :blush:

2 Likes

Usikker på om denne er lagt ut tidligere men tar sjansen.

AUA 2019: Bladder Cancer Blue Light Cystoscopy with CYSVIEW®

" A subsequent consensus panel had the following recommendations for best practice:

  1. A strong recommendation for the value of blue light cystoscopy at initial 3-month cystoscopy for AUA intermediate and high-risk patients
  2. Most recommended blue light cystoscopy at 3 and 6 months and then every 6 months for high-risk patients in the first two years
  3. Most recommended use prior to intravesical therapy if there is a concern for residual disease after TURBT
  4. Most recommended for use at the time of office and/or biopsy for low-grade tumors
  5. Blue light cystoscopy may have a role in evaluating patients with a positive cytology or equivocal lesions on white-light cystoscopy".

https://www.google.no/amp/s/www.urotoday.com/conference-highlights/aua-2019-annual-meeting/aua-2019-bladder-cancer/112150-aua-2019-bladder-cancer-blue-light-cystoscopy.amp.html

2 Likes

Velkommen som PHO aksjonær. I fremtiden kan denne dagen fremstå som et veiskille i din økonomi. For at oppsiden i PHO er betydelig, bør det ikke være tvil om. Hvorvidt ledelsen evner å materialisere selskapets potensiale er en annen sak. Men om så ikke skjer skyldes det ikke amerikanske regulatoriske myndigheter, fagmiljøet innen blærekreft i USA eller pasientorganisasjonene i USA. Samtlige er svært positive og har pushet BLC teknologien de siste årene, sist med en ytterligere forbedring av eksisterende refusjonsordning. Noe som sender et kraftig positivt signal om at det bør satset mer på BLC teknologien i USA.

Og oppnår BLC suksess så vil PHO gjøre suksess. Jeg tror de lykkes, men det var neppe overraskende…:wink:

3 Likes

Basert på oppføringer i q3 og etterslep inn i q4 samt artikler om klinikker som ikke er oppført er det etter min vurdering utenkelig med lavere enn 15-16.
I tillegg joker med stor J, hvor mange har skaffet flexi som allerede er oppført på Cysview

4 Likes

Hadde jeg vært praktiserende urolog ville flexi vært førstevalg fordi om jeg hadde vært urologisk pasient så haddde flexi vært førstevalg.
Jeg er mann, kvinner vil nok moderere uttalelsen fordi kvinner har en kort og nokså rett urethra.
Hos mannen ,derimot, må man inn gjennom en kronglete vei i hans viktigste legemsdel.
Da er det greit å være fleksibel.

2 Likes

Og trender liker vi. Du skal ha takk for at du har tatt deg bryet med å sette opp din analyse. Det er den jeg lener meg mot, og jeg synes den er mye viktigere enn registreringer på Cysview og alle de andre “tegn” vi ser etter.
Når jeg tar din analyse og savepigs trendkanal for kursen, og samtidig har en grei forståelse for begrepet “Regression toward the mean” så kan jeg ta de andre småting med hvilepuls, enten de peker den ene eller den andre veien.

4 Likes

Det sagt, så har jeg gamlet på gode tall i morgen. Kjøpte 2000 aksjer i formiddag som skal realiseres raskt (det blir da første gang siden 2014 at jeg selger noe i pho).

Realiserer du også om det blir med tap?

Det er planen i løpet av en uke eller to, men jeg må ikke og psykologisk vet jeg det er vanskelig. Jeg er nybegynner i trading.
Men på den andre siden gjorde jeg akkurat en god trade i Nano, med 5k aksjer, så jeg har litt å gå på:-)

Takk for det. Jeg har planer om å komme med flere innlegg og grafer på fb når q3 er på plass. Av ulike private årsaker så kan det gå noen dager før jeg får gjort det.

5 Likes

58 posts were merged into an existing topic: PHO Q3 (PHO.OL)