Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Egetis Therapeutics (EGTX)

Fra Redeye

Pledpharma: CMD takeaways

Mar 27 2019

Yesterday’s CMD provided a thorough update of the ongoing activities with PledOx and Aladote.

Our key takeaways: 1) The new POP study results support further development of Aladote, 2) Recruitment to the POLAR trials seem to be on track (no new guidance provided), 3) Preclinical studies will be carried out during 2019 to explore the opportunity of PledOx in taxanes, and 4) Up-listing to the Nasdaq Main Market, expected to happen in Q4 2019.

All in all, we feel a growing conviction of Pledpharma, as a late-stage clinical development play, and we reiterate our base case fair value of SEK 52.

2 Likes

Om du har en 3-4 timer tilovers kan du få med deg CMD til Pled her
https://www.redeye.se/live/pled-kapitalmarknadsdag-2019

2 Likes

PledPharma ser meget interessant ut teknisk om den bryter og 22 SEK i dag.

Ser ikke 22 som spesielt signifikant, mener 20 var viktigere.

Vi ligger over 22 akkurat nå :grinning:

1 Like

Er inne med ca 30k aksjer, men øker på disse nivåene selv. Tror Pled lett kan gå til 45-50 SEK i løpet av de neste 3 månedene.

Takk til @zappa66 for denne Traderhjørnet

Som eg ser det er VolumBalansen så positiv den kan bli.

2 Likes

Holder kortsiktig støtte?

image

Emisjon - henter inn 91 millioner SEK - 18.7 SEK/ aksje - null rabatt.

Styrelsen för PledPharma AB (publ) (”PledPharma” eller ”Bolaget”) har i enlighet med vad som offentliggjordes i Bolagets pressmeddelande tidigare idag beslutat om nyemission om 4 866 665 aktier. Teckningskursen för aktierna i den riktade nyemissionen uppgår till 18,70 kronor per aktie, motsvarande noll (0) procent rabatt mot stängningskurs den 21 maj 2019. Genom den riktade nyemissionen tillförs PledPharma 91 miljoner kronor före emissionskostnader.

1 Like

Interessant å se hvordan Accumulation/Distribution kryper oppover, tror Pled bryter motstanden ved 22 kr ved neste forsøk.

1 Like

Anbefaler å ha dette selskapet på “watch” - listen.

1 Like

Hvor lenge er det forventet at pengene holder fremover? Ser de kjørte emisjon i vår.

1 Like

De holder i ca 2 år :slight_smile: Selskapet er fullfinansiert til godkjenning av Pledox.

2 Likes

Ser ut som vi skal opp å teste 22 Sek snart igjen :slight_smile:

Virker mer som kursen fortsetter ned mot ATL igjen. Tok en liten lyttepost i går, fyller muligens på litt til hvis den fortsetter ned. Kan ikke se at trenden er positiv her for tiden.

Vi får se, men ser ikke hvorfor noen skulle selge nå, når Phase 3 studiet er guidet å bli ferdig rekruttert i Q4.

Med mindre man tror studiet er forsinket.

Ser nesten ut som du bestemte deg for å motbevise meg?? :laughing:

Hehe, skal ikke mye til for å dra denne 1 kr opp eller ned, men jeg har ikke handlet noe i dag.
Jeg har kjøpt over lang tid i Pled og øker med 2-3000 aksjer hver måned.