Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Prøv Insider-medlemskap gratis i 7 dager 💰

Når du blir Insider-medlem får du…

  • Tilgang til den hemmelige Børsprat-chatten der det er høy aktivitet hele dagen (og kvelden).
  • Se og delta i Insider-underforumet der analyser og innsikt ofte deles først.
  • Et eksklusivt Insider-merke ved navnet ditt på innleggene dine. #blingbling
  • Tilgang til ny fremtidig funksjonalitet før resten av forumet.

I tillegg er du med å støtte drift og utvikling av TekInvestor - og det gir god karma :slight_smile:

Nå vil jeg gi deg sjansen til å teste ut Insider gratis i 7 dager.

Medlemskap koster 99 kr per måned (som kan skrives av på skatten). Hvis du ikke synes Insider er noe for deg kan du bare sende meg en melding på forumet innen prøveperioden på 7 dager, så slipper du å betale.

Trykk her for å bli Insider nå :slight_smile:

@trust_level_0

12 Likes

Absolutt noe å anbefale :slight_smile:
Skal du i eller har du fødselspermisjon så er det mange som bidrar med bleieskift tips etc i den eminente chatten!
Et og annet aksjetips er det også innimellom :laughing:

5 Likes

Pluss mye puppeprat i både ene og andre sammenhengen…

:wink:

5 Likes

Nå skremte du vekk den ene dama som vurderte å bli insider @cagey2 :smiley:

2 Likes

Vi får vel friste med oppskrift på hjemmelaget tagliatelle? Bare på chatten

5 Likes

For ikke å snakke om bleie tester :grin:

Rema1000 bleier er best :stuck_out_tongue:

1 Like

HAH!! var vel heller omvendt!

CHatten anbefales, domineres av småbarnsfedre, håper det kommer inn noen mer normale :stuck_out_tongue:

Håper ikke det! :no_mouth:

Forumet hadde virkelig trengt flere damer som vil innrømme de er damer. Sikker på at mange i hvert fall leser her.

:slight_smile:

3 Likes

Vil bare nevne av at av alle de som har testet 7 dagers gratis Insider-medlemskap, har alle (!) fortsatt etter 7 dager. Det tror jeg viser hvor bra det er å være Insider på TekInvestor :slight_smile:

12 Likes

@Obsa. :smile:

Siden jeg selv har hatt mye glede og nytte av å være innsider vil jeg personlig gi bort en Steam-nøkkel for Conan Exiles til de to neste som blir innsidere etter gratis prøveperiode. Hvis de selv ikke kan benytte seg av nøkkelen kan de sikkert gi den videre.

Dette er mest ment som en kudos til pdx og alle som bidrar til Tekinvestor. Og et lite håp om at CE hopper opp en plassering eller to på Steam.

14 Likes

Supersnillt @BillyP, tusen takk!

1 Like