Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Småprat 2000 1

Vet ikke, dette er far out of my league … Bare glad jeg sitter all in cash nå…

1 Like

Jeg tapte mye på forrige finanskrise… sikkert 80% av tilgjengelig kapital…

svidd barn lukter brent?

2 Likes

Hmm… Bull derivater like før åpning I USA… Eller 10 min etter åpning der borte… Tror det blir strategien… Dette er MASSIV BULLSHIT !!! Gigantisk kjøpsmulighet.

1 Like

RSI er ganske heftig oversolgt ja. Omtrent samme nivå som den forrige korreksjonen stoppet på.

Mulig man kan ta seg en bet nå og satse på at vi i morgen og dagen etter kommer oss opp igjen 20%

1 Like

@Gordon, du får støtte av en sjefsstrateg i Nordea

  • Det ser ut som en overreaksjon, sier sjefstrateg i Nordea, Leif-Rune Husebye Rein, til E24.

Han mener nøkkeltallene for verdens viktigste økonomier ikke støtter opp under argumentet om at dette skal være en langvarig nedtur.
Leif Rune Rein, sjefstrateg i Nordea.Leif Rune Rein, sjefstrateg i Nordea. Foto: Nordea
– Så langt støtter ikke dataene dette. Når man ser på ledende indikatorer fra USA, Europa, Japan og Kina, som boligtall, industriproduksjon og lignende.

Ok jeg dro inn shorten min i hvert fall… den var IN THE MONEY for å si det mildt :slight_smile:

6 Likes

Kjøper BULL… IGJEN :smiley:

1 Like

Alle gode ting er tre? :slight_smile:

1 Like

Jeg solgte bjørnen. Med gevinst :smile:

2 Likes

Forhåpentligvis kan vi kjøpe tilbake billigere i morgen eller senere. Uansett beholder jeg dette i cash nå.

1 Like

Jaja… er i + igjen nå… Men trenger nå at vi henter oss inn +2% for at jeg er i pluss på alt dette køddet mitt nå… MEN vi krysser finger…

1 Like

Er jo galskap å kjøpe bulls nå!? Hvorfor må du akkurat det? Se på futures i US! Blir ikke noe pluss her på et par dager…

1 Like

Futurene er priset inn i nedgangen allerede. Jeg har ofte sett på futurene i USA og de kan FORT bedre seg.

Grunnen til at jeg kjøper Bulls er at jeg har INGEN tro på grunnene for denne “krisen”. Vi har nettopp hatt resultatsesong over hele verden… Både vi, USA og de aller fleste gjør det rimelig bra… En rekyl kan enkelt fly 5%. Jeg vil ha den. Men nå er jeg noen få kroner i minus igjen… på mitt tredje forsøk… Må snart slippe den for tredje gang… MEN 15:45 så vet vi mer om retningen…

Min tredje Bull gjør Vondt… Jeg går All inn 10 min etter åpningmed resten av min capital i et Bull bet. Dette tror jeg blir århundrets trade :D… Etter 7% ned… da er det på tide å si… slappa gutta kom tilbake til virkeligheten. :wink:

Ja… wish me luck :smiley:

Ser forresten at STAR Breeze har hoppet ned fra kanten og legger seg ut i fint svalestup… Vi får håpe det går bedre med meg :smiley:

Akkurat nå blir det litt gambling å gjette på når rekylen kommer tror jeg. Er det bare en sunn korreksjon vi ser eller er dette starten på noe værre?

En av aksjene jeg vurderer inngang i biotec er opp i dag.

3 Likes

Kanskje det… Men jeg tror at etter 7% ned så er det et fair guess at vi starter 2% opp i morgen… minst…

USA åpner bedre enn jeg fryktet… Nå er jeg klar med ALL INN…BULL

3
2

1 Like

Analytikere: - Gå all in!

Amerikanske strateger er bullish i et hav av fallende markeder.

1 Like