Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Ja, bare veldig lett å tenke at “nå var jeg flink” :stuck_out_tongue: Tenker det samme selv, men vet at det er fordi det gikk som det gikk. Ikke fordi metoden min er perfekt.

1 Like

https://www.hegnar.no/Nyheter/Boers-finans/2019/06/Fersk-oppdatering-fra-Targovax

Hegnar har virkelig slått på stortromma med denne “artikkelen”…

Targovax har gjennomført en studie på mus, som viser at kombinasjonen av Oncos-102 og Keytruda kan redusere føflekkreftsvulster, opplyses det i en børsmelding.

1 Like

En del luft i ballongen. Ikke bare flybensin.

Monday monday!

1 Like

Hehe, tok gevinst jeg. Men det betyr ikke at den ikke skal videre. Får se om jeg går inn igjen senere.

1 Like

Sikkert lurt, de disker nok opp med en emi snart, hvor de legger ned TG for tredje gang :smiley:

2 Likes

Det er like talentløst hver gang…

DM ARENA
Post ASCO tirsdag 11. juni.

\ 286x6

DM Arena: Post ASCO

Fagseminar tirsdag 11. juni 2019, kl. 16.15-19.15 på Radiumhospitalet, Forskningsbygget. Registrering og enkel servering fra kl. 15.45. Dette DM Arena-møtet er, på grunn av begrenset plass, lukket for legemiddelindustrien og andre kommersielle aktører – med mindre man er sponsorelkommen! Her kan du melde deg på:
Påmelding

Program:

Program:

16.15 - 16.20 - Velkommen, ved Markus Moe , redaktør i Dagens Medisin.

16.20 - 16.45 - Immunterapi – hva er nytt etter ASCO 2019?

Steinar Aamdal , professor (em.), avdeling for kreftbehandling, Inst. For klinisk medisin, UiO

16.45 - 17.10 - Lunge – hva er nytt etter ASCO 2019?

Bjørn Henning Grønberg , overlege St.Olavs Hospital og professor NTNU

17.10 - 17.20 - Pause

17.20 - 17.45 - Mammae - hva er nytt etter ASCO 2019?

Hans Petter Eikesda l, overlege ved kreftavdelingen på Haukeland universitetssjukehus

17.45 - 18.10 - Uro – hva er nytt etter ASCO 2019?

Daniel Heinrich , overlege på kreftavdelingen ved Ahus

18.10 - 18.20 - Pause

18.20 - 18.45 - Malignt Melanom - hva er nytt etter ASCO 2019?

Marta Nyakas , overlege ved Utprøvningsenheten, Kreftavdelingen, OUS Radiumhospitalet

18.45 - 19.10 - Gastrointestinal (GI) – hva er nytt etter ASCO 2019?

Halfdan Sørbye , UiB-professor og overlege ved Haukeland Universitetssjukehus

19.10 - 19.15 - Oppsummering

Åslaug Helland , overlege ved Oslo universitetssykehus og nestleder i Norsk onkologisk forening

4 Likes

Jonas E. Live :smiley:

1 Like

Konkurrent til Targo dette her ?

Ser mer ut som en konkurrent til Vaccibody.

3 Likes

Jeg tror nok du må regne med Vaccibody, og da eventuelt også Genocea Biosciences, som konkurrenter til Targovax. Vaccibody har en plattformteknologi som potensielt kan virke på alle solide tumorer. Om Targovax eller Vaccibody sin metode til å behandle kreft innen en eller flere indikasjoner er mest effektiv gjenstår å se.

Ja, alt som kurerer kreft er jo på en måte konkurrenter til Targo.
Men her er det snakk om en neoantigen vaksine som er vel Vaccibodys “greie”.

Ja, men de kurrerer en om gangen… :slight_smile:
Off the shelf har selvsagt sine fordeler her…

1 Like

Faller aksjen tilbake i morgen slik vi har sett så mange ganger før? :pensive:

Ikke usannsynlig, men forhåpentligvis ikke “helt” tilbake.

Tg er også neoantigen-vaksine. Men persontilpasset er Vaccibody sin greie. Begge selskap er spennnede.
En persontilpasset vaksine som tar 4-6 uker å lage pr pasient vil jo naturligvis bli dyrere enn et virus som er likt til hver pasient. Så gjenstår det å se om effekten blir bedre.

Uansett. Fantastisk dag i dag​:muscle: Liverpool seier i helga og Targovax i god driv idag. Det virker som mine ønsker går i oppfyllelse for tiden :blush::blush:

4 Likes

Avslutter sterkt.

5 Likes

NickIsMyNick38

25m

"Faller aksjen tilbake i morgen slik vi har sett så mange ganger før? :pensive: "

Prøver du den traden så kjøper eg di aksjene :wink:

1 Like

Jeg sitter. Kjøper, selger ikke.