Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Targovax (TRVX) Småprat

Det sykeste er jo at den er på så ekstremt lavt nivå fortsatt. Hvis markedet igjen får tro på at det kan bli noe ut av dette så så skal den jo gå mangegangern

3 Likes

Jeg tørr heller ikke selge nå for å kjøpe tilbake igjen. Det for noen andre ta seg av.

2 Likes

Herlig auksjon på tampen :grin:

2 Likes

Endelig… nå må den store stygge ulven være ute… Etter daglige ballespark i knestående siste ukene, så var det fint med +25%. :slight_smile:

Abscopal effekt og bedre ORR kommer nok i cohort 2, men kanskje vi er heldige med de siste 3 i cohort1… :wink:

8 Likes

Ja, så melder de vel snart om dette patentet på disse tre Oncos-X :smiley:

2 Likes

Amgen satser hardt på K-RAS (Kanskje det kan være litt verdi igjen av Tg plattformen :stuck_out_tongue: )

Impressive early data with Amgen’s KRAS-targeting candidate AMG 510 have not only lifted that company but have also boosted its rival Mirati. The results raise hopes that this supposedly undruggable target could soon become druggable, but investors should keep in mind that the patient numbers are very small. A phase I trialof AMG 510 in solid tumours, presented at Asco today, found a 50% partial response rate in 10 patients with non-small cell lung cancer; one of these went on to develop a complete response after the data cut-off. The results are particularly impressive, coming in patients who had received at least two prior lines of therapy. However, AMG 510 did not fare as well in colorectal cancer, where the best that could be said was that 13 of 18 evaluable patients achieved stable disease. Mirati, the next most-advanced KRAS player, is set to report phase I data with its candidate MRTX849 in the second half of the year. Amgen’s stock climbed 4% this morning, while Mirati shot up 40%, giving the company an eye-watering $3.4bn valuation. The latter’s investors no doubt hope that the AMG 510 data bode well for MRTX849, but Mirati now has a high bar to clear.

3 Likes

TG er veldig spennende når man ser på de det virker på. 20% overlevelse etter 10 år mot 0% på de som ikke fikk TG

5 Likes

Prosent her og prosent der…

Morgendagens kreftbehandling vil omhandle en skånsom og human cocktail av preparater. I denne cocktail så vil vi nok kunne se Oncos, TG og andre (Uv1) vaksine/imunaktivering.

1 Like

Abscopal effect innebär att behandlingen har fått effekt på metastaser endast genom behandling av huvudtumören.

1 Like

Hehe… ser Mirati tar av… De er nå opp ca 30%, ca 8,7mrd nok som igjen tilsvarer ca 25 x TRVX kun idag…

Er dette kun basert på RAS data fra 10 pasienter?

3 Likes

Ny publikasjon !! 29 March 2018

https://onlinelibrary.wiley.com/doi/epdf/10.1002/jmv.25229

4 Likes

Som pdf:

Kuryk_et_al-2018-Journal_of_Medical_Virology.pdf (708,0 KB)

2 Likes

Vell, publikasjon fra mars 2018 er ikke ny i mine øyne men. Uansett, publikasjon i slike tidsskrifter er hyggelig.

Gratulerer til alle de som timet inngangen før dagens oppgang. Selv er vi kun et lite stykke på vei for min egen del etter den vanvittig store nedgangen, men moro med litt trøkk igjen.

4 Likes

Enig der… fremdeles mer rødt enn grønt… men la oss håpe vi er på veg mot noe bra :+1:t3:

1 Like

Fullt fokus på ONCOS ?



213301jk

1 Like

Ja, Targo hadde nok lagt høyere enn 62 cent om de var lista borte i uniten.

1 Like

Effekten av genmodifisert herpes-virus er formidabel! Fantastisk for denne pasienten og ikke minst at forsikringsselskapet tar regningen.

Oncos burde ha kort vei til markedet. Complete response der hvor cpi ikke virker er unikt.

5 Likes

Flott artikkel!

Jeg kjenner jeg blir optimistisk for fremtiden til mine barn og dems igjen, når man leser slke artikler. Man kan snakke om høy konkurranse i mange indikasjoner for selskapene våre, men utrolig oppløftende utvikling det er også. Til syvende og sist handler det om liv og død.

7 Likes

Helt enig. Jeg har personer i nær familie som er rammet selv nå. Brutalt å se på uten å kunne gjøre noe.

Så å tape 100% av investeringen på kreftforskning gjør ikke noe. Heller det en på et selskap som gir ut forbrukslån eller et inkassoselskap.

Nå har jo for øvrig “de snille aksjene” hatt en fin reise i 2019. Hva med kreftforskning, det kan jo ikke bli så mye snillere enn det.

10 Likes