Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tekinvestor - ico pool ?

Da kan han skrive feks dette: “Folk gir deg penger, du putter dem i ICO. hvis ICO er scam, vil folk ha penga igjen.”

Blir man med i en pool må man uansett gjøre det nødvendige forarbeid og ta ansvar for egne handlinger. Jeg er klar over at ordlyden min var litt brysk, for jeg har lagt merke til lignende formuleringer tidligere. Det er i mine øyne å spre FUD.

Det skulla da ikke være nødvendig om du ser på kontekst… Og ja, folk bør selvfølgelig gjøre eget forarbeid, men du kan ikke belage deg på at ingen vil prøve å utnytte deg om du tar ansvar for et pool, og ikke har loven ved din side.

1 Like

Plis ikke utnytt meg da folkens :slight_smile:

Ellers: det ser ut som det blir åpning for flere i ICO pool’en jeg var med i for Hybridblock. Jeg er fornøyd med denne gruppen så langt. Admin. gjør en god jobb og de jobber med nye ICOer. Akkurat nå har de landet en pre-sale deal for Evermarkets (jeg hopper over denne).

Hvis noen vil joine gruppen kan jeg dele invite på telegram når jeg har klarert med admin der (join telegram gruppen i første post i denne tråden) :slight_smile:

NB! - ifht. diskusjonen over her: jeg tar absolutt ikke noe ansvar for ICO innvesteringer, scams eller om du joiner gruppen og innvesterer og admin i pool’en der stikker av med pengene dine. Dette er ikke en oppfordring til noe som helst. Jeg videreformidler informasjon, så får du avgjør hva du velger å gjøre med dette.

2 Likes

Om det skulle komme til et punkt hvor vi faktisk har et pool, bør man kanskje ha boks man må huke av på en eller annen nettside for å få tilgang til smartkontrakt-adressen, og for å huke av denne, må man lese “vi tar ikke ansvar for tap” osv., for å unngå problemer.

2 Likes