Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Traderhjørnet

Dem har vel nylig gjennomført en emisjon. Men ja det er vel alltid risk i biotec :slight_smile:

Ja ser det nå at de hadde en i forrige uke som jeg ikke har fått med meg

Jeg er allerede i aksjen etter første break, men dette er nå første pullback til 20SMA med break av bullflag og samtidig mulighet for en liten base under 15 og videre oppgang derfra.

2 Likes

Jeg tok litt getinge i dag. Mangler litt volum, men ellers interessant syns jeg…

Brudd opp av flagg, samt passerte ATH idag. Litt labert volum, men men.
Fundamentalt er selskapet gull. Nådde positive tall for første gang i 2018, og har meget gode marginer på produktene sine.

6 Likes

3 Likes

Target?

Pleier jeg ikke å estimere, men dybden av basen tilsier vel første turn ved 14.5?

1 Like

Spennende selskap er det også. Har vokst mye, men finansiert det via lån, så har heftig mye finanskostnader.
Ellers eier de 51% av et selskap i Kina som alkurat skaffet seg kontrakt på ganske mange MW solcelle anlegg.

Soltech er fin også, men tenkte på Getinge

Trend reversal, det er open end, men hvis du følger dybden av basen er det >20 basepoints. Men inngangen er tidlig, trenden er ikke etablert. en del her ville nok anbefale å vente til etter første break + pullback…

Ok. Har selv target 135-140 og har allerede posisjon.

2 Likes

2 Likes

kjøpte pullback her

2 Likes

Samme her. Tror på test av high 22.60

Protector har brutt ut av konsolidering med en fin volum pivot.

1 Like

Kjøpte tilbake C-Rad etter noen dager, da den brøt ut av mindre flagg (som Konamixx påpeker over). Har også zoomet litt ut og fått et nytt syn på aksjen. Langsiktig kursmål rundt 60kr.

1 Like

jeg blir alltid litt usikker med slike lange og dype formasjoner. enig i det du sier, men hadde vært mere keen hvis den danne en vcp eller to til. Hvis den bare stikker >40 så tror jeg jeg venter til den konsoliderer igjen…

Litt enig med @stashorizor her. Stiger på fallende volum (om volumprofilen er riktig her da).

RSI ser også ut til nærme seg en topp. Godmode: moment avtar.

Hva er horisonten din?