Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Tre aksjer fra 2020-2025

“Blinded by the light…”
get it?
PCI?
Lys…
nei?

Nå er vel dette så og si BioTekInvestor forum da :slight_smile:

3 Likes

Biotek er vel ikke akkurat en utpreget syklisk sektor som blir påvirket av makro på samme måte som eksempelvis oljerelaterte aksjer. Er (åpenbart) mest av alt et veddemål om hvorvidt selskapet vil få ett eller flere produkt ut i markedet. Type vinn eller forsvinn med muligheter til å tjene eller tape med litt mindre risiko underveis i løpet.

Pho
Evo
Kitron

Lurer på om alle hadde valgt det samme om du måtte velge 3 aksjer med en eller annen badass motorsykkelklubbs penger?

Når de fleste har lagt inn svaret sitt og Troved fortsetter å poste like gode oppsummeringer legger jeg dette øverst i tråden. Veldig mye bra innspill her.

Paddy og Aleksander dere tenker noe som
“Velg tre aksjer for Hells Angels i tre ulike sektorer for de neste fem årene”. Kan ta den senere

1 Like

Fem år fra i dag:

  • Tomra (vurderte lenge Quantafuel, men sikkerhet først)
  • Skue Sparebank (Mest “spennende” sparebanken i mine øyne, vil bare ha en trygg utbytte bank som ikke driver med Olje).
  • Bouvet (Drøyt priset, men kanskje det sikreste kortet mot teknologi og it-utvikling i offentlig sektor).

Veldig bra tråd, kom hit/tekinvestor pga biotech forumet. Blir her pga god stemning og stadig bedre skribenter/debatt.

4 Likes

Quantafuel
Atlantic sapphire
PCIB

3 Likes

Pho
Pcib
Elk

2 Likes

-Strong
-Pcib
-Avance

1 Like

Photocure
Avance
SoftOx

Kahoot
Medistim
Sats

Skjønner ikke hvorfor ingen ser potensial i Gentian diagnostics? :thinking::thinking::thinking:

Ifølge grunderen, kan aksjen gå 70*:joy::joy:.

Forstår ikke poenget for og velge tre aksjer. Kan skjønne behovet for og redusere risiko. Men da må vel det beste være og sette alt i en biotek aksje med liten risiko. Det gjorde jeg i Biotec Pharmacon, nå skiftet navn til ArcticZymes Technologies. Det skal sies at jeg gjorde det lenge før den begynte å stige. Så det er selvfølgelig større risiko desto høyere den går, Men uansett jeg vil si sett alt i Arcticzymes og gjør det før Q2 19 aug. :slight_smile:

PCIB
AZT
PoLight

1 Like

Vistin Pharma
PCIB
NANO

1 Like

Var nok smart å sette pengene i AZT før q2 19 ja :rofl: :rofl:

Tipper han egentlig mente q2, 19aug20 :stuck_out_tongue:

1 Like


Dagens oversikt.

Sjekk også “Tre Fond fra 2020-2025

5 Likes

Han gjorde nok selvsagt det, av og til klarer man ikke lar være å kødde litt.

  1. Photocure
  2. Pcib
  3. Ultimo
3 Likes
  1. Photocure
  2. AkerBP
  3. Mowi

Det ville forsåvidt vært mine tre picks i Hells Angel portefølja også :joy:

1 Like