Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nykode Therapeutics (Vaccibody) småprat (NYKD)

Sier ikke at jeg ser mørkt på det, snarere tvert imot. Er en grunn til jeg liker å investere i biotek :slight_smile: Men jeg synes det er litt artig at man kan bli med på oppturen i ukene før data-avlesninger og så hoppe ut for så å komme inn billigere etter gode nyheter da :slight_smile:

Vaccibody er aktive den kommende perioden. Masse konferanser:

Kanskje får vi ferske NEO-data på en av disse?

https://www.vaccibody.com/upcoming-events/

3 Likes

Vaccibody omsatt for 14 millioner i dag så langt, på kurser mellom 107-110.

3 Likes

Synes dette var en ganske imponerende liste av konferanser og seminarer å ha linet opp allerede for 2020. Jeg håper det kommer oppdaterte tall fra NEO studien i San Diego i slutten av april, men det kan vel komme både før og etter.

Festival of Biologics, San Diego, 2-4 March 2020

Immuno-Oncology Summit Europe, London, 9-12 March 2020
Neoantigen Summit Europe, Amsterdam, 7-9 April 2020
AACR Annual Meeting, San Diego, 24-29 April 2020
Neoantigen Summit, Boston, 3-5 November 2020
SITC Annual meeting 2020, Maryland, 10-14 November 2020

Ser man ellers rundt om i Norden er de norske selskapene på linje.

Feil tråd tror jeg. Det er en som heter https://beta.tekinvestor.no/t/biotekaksjer/ for generelle diskusjoner. Men om det du mener å skrive er at norske biotekaksjer generelt er priset likt med sammenlignbare selskaper i Sverige og Danmark, så tror jeg du vil møte motbør.

3 Likes

Ny ATH i Vaccibody :slight_smile:
Siste handler

Tidspunkt Siste Antall Kjøper Selger Marked
16:21:18 114.00 1,000
15:45:08 110.00 677
15:39:11 110.00 15,000
09:49:04 110.00 100
09:18:26 110.00 368
1 Like

:champagne::champagne: men vart ser du detta ?
Kan bara se på otc 16.31 men ingen omsättning

Pareto

Market cap nå:

6.360.935.064 kroner.
2 Likes

Den holder seg bra. Lite omsetning da. Rett over 2 millioner kroner i omsetning på fredag og mcap på 6 milliarder blir vel rett over 0,3 promille. Har lite å bety så lenge ingen av de store vil ut da :slight_smile:

Fin lesning. Bare å ta av seg hatten :slight_smile: :ok_hand:

Martin Bonde har i overkant av 1,3 millioner Warrents og Agnete i overkant av 800 tusen. Burde vært motsatt.

1 Like

Stod det noe nytt/lurt der?

Eller var det bare en historiefortelling?

For deg som kjenner selskapet såpass bra så tror jeg ikke du vil finne noe nytt. Men man ser at det har ikke vært noen dans på roser der heller selv om man skulle tro det når man titter på aksjekursen. Hun forteller om lange arbeidsdager og at hun har vært nær å gi opp et par ganger.

Når de spør om hennes warrents så svarer hun dette: “– Jeg har alltid hatt stor tro på videre utvikling av Vaccibody og har ikke hatt noe ønske om å realisere disse ennå, sier hun.”

1 Like

88 idag med ? Eller ras?

3 Likes

Kan man köpa vacci genom DNB ?

Lurer på i hvilken grad Vaccibody har reddet øyelegen i år?

1 Like

Kurs her nå?

63 i dag men nesten ingen omsetning så lavt ! De større volumene ligger ute fra 70 og oppover

1 Like

Oslo, Norway, April 1st, 2020 – Vaccibody AS, a clinical-stage biopharmaceutical company dedicated to the discovery and development of novel immunotherapies, announces it will expand its activities into the infectious disease area. The Company appoints Dr. Gunnstein Norheim to head its activities in this field.

Vaccibody has, based on its unique technology platform, already laid the groundwork by generating early pre-clinical proof-of-concept within a range of infectious disease targets. In addition, the rapid, specific and strong immune responses and early clinical efficacy shown within cancer has further given valuable insight into its versatility and excellent immune response and safety profile. The infectious disease area is a large and growing commercial market with a significant unmet medical need across many indications. The broad potential of the Vaccibody platform combined with the promising data generated so far, and the attractive opportunity space within infectious diseases, has led the Company to decide to further explore the potential of this new strategic pillar.

Dr. Gunnstein Norheim will lead Vaccibody’s new initiative within infectious diseases and develop the relevant research and development strategy.

“I am excited to bring Gunnstein Norheim on board as Director Infectious Diseases. With the positive clinical data from VB10.16 and VB10.NEO, we are now ready to explore the broader potential of the platform. His deep knowledge and comprehensive experience will help Vaccibody to efficiently explore and prioritize its opportunities in the infectious disease area. This area continues to be tremendously relevant, in particular in the light of the current COVID-19 pandemic. We believe that Vaccibody’s technology and experience position us well to pursue development projects within infectious diseases. With Gunnstein on board, we are eager to speed up our efforts in this area”, says President & CSO Agnete B. Fredriksen.

Gunnstein Norheim continues, “Vaccibody has a strong and versatile immunotherapy platform and a great R&D team. I am excited to join Vaccibody and look very much forward to applying my experience as well as my network to explore how the potential of the Vaccibody platform may be maximized to successfully address the public health burden of infectious diseases.”

Gunnstein Norheim will start in his new role at Vaccibody on April 1st, 2020 and will report to President & CSO Agnete B. Fredriksen.

1 Like