Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

1 Like

Jeg er ute av aksjen nå men føler den blir mer og mer interessant igjen etter hver dag som går i rettsaken. Jeg er ganske så sikker på at dette går WR sin vei, men jeg er usikker på hvordan aksjen reagerer på det. Første reaksjonen kommer nok hvis de får samlet troppene igjen og startet med produksjon av Morgan Kane. Først da er det et lys i enden av tunnelen for at selskapet kan tjene store penger! Rekker man å komme seg inn på et OK tidspunkt er spørsmålet.

Tja fremdeles folk som selger billig, men ser jo at volumet blir mindre nå som wiik har sluttet selge… jeg har 400k + nå og 31 øre i snitt … vet ikke hvor lenge til man kan klare å snitte under 30 øre, men det går nok frem til dommen faller værtfall :woman_farmer:t4:

1 Like

Jeg lukter en liten svertekampanje fra noen av de store avisene mot WR Entertainment generelt før den tid. Bare se på hvordan folk her inne reagerer på aksjen og selskapet, alle ler og snakker shit. Jeg venter på den artikkelen før jeg eventuelt går inn igjen :wink:

2 Likes

Det er en grunn til at folk ler og snakker shit @Larsen og det er ikke bare pga. Wiik. Men for all del, jeg ser gjerne at selskapet lykkes og at det er de som er inne og satser som ler best! I mellomtiden popper jeg popcorn og følger med på denne såpeoperaen fra min stol bak kamera.

Takk for DN+ artikkelen @Axl_Rose :slight_smile:

3 Likes

Å kjøpe denne aksjen er like dumt som å kjøpe Natto-aksjen.
Det er hundrevis av bedre kandidater på OSE der fundamentet er på plass ift. disse idiotaksjene.

Vil gjerne høre hvorfor natto er idioti?

1 Like
7 Likes

fantastiskt bra! Maken till skojare får man leta länge efter…

1 Like

Sitter å leser igjennom kjennelsen nå, men tror jeg skal la være å dele slike rettslige dokumenter. Her er det bare å hamstre aksjer :wink:

2 Likes

et lite resyme da? =)

Skal muligens komme med det i insider tråden for WR senere ikveld :wink:

3 Likes

Lurer på å kjøpe meg inn på 0,33 men vet ikke om DDB er ferdig? Ligger det skjult salgspost kanskje?

1 Like

Plz do :woman_farmer:t4:

Kjennelsen er offentlig. Så ingen fare å dele den.

3 Likes

Noen som er inne her nå ?
kommer vel en rekyl her også etterhvert

2 Likes

Er det Wr som eier aksjene om ikke wiik eier dem?

1 Like

Tja. Dette er et 16 siders dokument fra retten som inneholder personlige opplysninger.

Det er helt vanlig. Man må ha bare ha login for å hente dem ut. Og alle kan få en login.

2 Likes

Jeg er inne :man_farmer:t5: kommer til å sitte til 100% tap eller sky high gevinst

2 Likes