Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Triggere:

  1. Oppdatering rundt videre vei for Morgan Kane filmen.
  2. Oppdatering og planene rundt Shuttlecock film.
  3. Status på Cardwell-rettsaken ( om det er noe nytt)
  4. Forventinger for q4 2018 og videre inn i 2019.
  5. Arbeidet med finansiering av film, om noe nytt.
  1. så lenge det ikke foreligger finans for MK filmene er nyheter ang disse lite verdt
    2 -Detter er den tiggeren som det faktisk kan bli noe av… om det skaper million intekter vet jeg ikke, men utifra det jeg vet om filmen,kan den bli bra… avhenger også av finansiering og budsjett…(henger jo sammen med trigger no.5 men jeg vil tro denne krever et mindre budsjett og er lettere å få gjennom
    3- carwell… kan ikke se at det er noen kurs trigger,da alle vet fra før at han er en fjott, og mest sansynlig taper
    4-tror ikke de har større forventninger enn å få det til å gå rundt frem til finans foreligger
    5-her har du egentlig eneste kurstrigger av betydning… dersom de melder at finans for en film foreligger kan det øke kursen vesentlig( tviler på at det kommer i en årsrapport ) (selv om jeg håper og tror at shuttlecock kan bli noe av)

Jeg håper de legger MK litt på is, og heller lager bra, billigere filmer, som kan generere inntekt og creds i bransjen, noe de muligens trenger for å lage MK

edit:hmm lagde sine egene nr når jeg brukte . etter tallet hehe

1 Like

Flott, da er vi enig i at det kan komme noe oppdatering 20.09.
Det er nesten en “trigger” at de utsatte rapport 20 dager. Hvor skulle de gidde det og de ikke hadde noe spennende å få med?

I dag er det OTS som gjelder! 70,53% opp og jeg er glad!

Men snart våkner Wr Entertainment også, håper jeg. :slight_smile:

eeeh nei, men for all del, du skal få lov til å bitchslappe meg dersom jeg tar feil :joy:

Den er grei. Vi får se hva som skjer. Forventer de ha jobbet på siden mai 2018 når de fikk inn kapital.

Se på OTS i dag, har ligget med ned lenge og nå pang opp 120% på en dag.

Stikken strammes i WRE-ME også, en liten nyhet med innhold og pang…

Ja da kan dette blir gøy MR. SirSmokealot.

Liste 10.09.18

DELRAY TRADING AS 6,666,667 7.38%
HØYEN EIENDOM AS 6,093,667 6.75%
STRATEGIC INVESTOR GROUP AS 5,365,757 5.94%
SONGA TRADING INC 4,960,000 5.49%
KJETIL LANGHELLE 4,654,000 5.15%
CITIBANK, N.A. 4,549,875 5.04%
WR ENTERTAINMENT ASA 4,124,734 4.57%
JONNY MARTINSEN 3,725,262 4.13%
NETFONDS LIVSFORSIKRING AS 3,210,144 3.55%
JAN HENRY LØKEN 2,534,000 2.81%

edit: komplette lister i insider tråden

Ryker 27 øre. Er vi raskt i 30 øre igjen.

Svaret på dine spørsmål er som vanlig… nei.

1 Like

Hvor mange ganger har du sagt det? Når wr aksjonærer selger får man bestandig billigere aksjer, da det bestandig er noen som må ut, og ikke skulle vært på børs i utgangspunktet. Avkasting i banken er bedre på kort sikt

Dette vet vi: pt. er det 296.133 aksjer til salgs i ordreboka. x 0,29 øre (snittkurs) = Om noen vil kjøpe og bruke kr. 86000 er det tomt for aksjer.
Ergo en som tenker jeg ønsker å eier under 50% av det du eier.

Jeg merker et “trendskifte” men kjøpssiden må stykes kraftig.

ja om noen bruker 86.000 og kjøper alle kommer det 50 grøthuer til som kjøpte på 0,25 og skal selge, inkludert deg… , thats wr

2 Likes

dersom du er genuint interessert i selskapet legger du aksjene i en skuff , og tar de frem igjen når det står to tall foran kommaet…
øre opp og øre ned… who gives a shit

1 Like

30 øre

Slik du ønsket deg - snart tomt for aksjer:)
Få som har lyst til å legge ut noe, mange venter på noe snacks news!

1 Like

30 øre og folk kommer og selger hehe, told you

Se opp her kjem Wr!!

32 øre🚀

Det er jo nær ikke aksjer tilgjengelig…

Kjøpt opp hele boka selv ? :wink:

slapp av, det kommer… har jo vært på 32 øre en haug med ganger siste året. krabber jo uten nyheter, så har ikke store forventningene