Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

WR Entertainment (WR-ME) 📽

Har nok ikke penger til det nei. Men kjekt at aksjen begynner å bevege seg. Rt 35 øre.

Ble visst ikke helt tomt for aksjer gitt… rart det der. Men interessant at det plutselig er litt omsetning i papiret.

der kom den… kjenner den bedre enn kjærringa ass :rofl:

25% spread da skal det ikke så mye til :wink:

Edit: Snålt, er det auksjon alt i WRE?
Edit2: Nei… kanskje bare traderen som bugget seg litt…

noen som vet hvem dette er?

bare lurer på om det er fotball eller film…

Både WR og Morgan Kane-twitteren har likt tweeten, så er vel ikke usannsynlig at det har med filmen å gjøre.

1 Like
1 Like

tydelig det var filmrelatert ja

2 Likes

Ta for din graving og hold på aksjene! :rocket:

Det skjer ting i filmbransjen.

ingen av dem. IPen ble funnet ikke spennende og ingen store studioer ville plukke den opp. Heldigvis fant WR masse Norske investorer som dekker første forsøk på film.

1 Like

Antagelser eller fakta?

1 Like

Nå prøvde jeg å komme med en motkommentar på nivå med @Kaizers sine spådommer. Men de få jeg kjenner som jobber i den bransjen i LA er vel ganske enige om at WR og Morgan Kane ikke er veldig hot der borte og de fleste tror WR vil ende opp med å kjøre en emmisjon for å dekke så mye som mulig av produksjonskostnadene selv fordi ingen store studioer vil plukke dem opp. Er ikke så hot med skandaler, og WR har jo hatt sin del av dårlig forhistorie som nok hefter dem rimelig bra.

Jeg synes det er interessant at Netflix satser.
Om man er så negativ som du er, ja da fatter jeg ikke at du gidder bruke tiden din på WR.

Jeg synes det er spennende at Arne Blystad og familien nærmer seg 20% eierskap i Wr. Så får du diskutere WR med LA venner over en kopp te.

20.09 blir vi mer kloke.

Jeg tenker det er greit å putte litt av de tullepostene dine i perspektiv. Sånn at andre ikke er dumme nok til å kjøpe en ekstremt illikvid aksje hvor selskap har behov for nye penger iløpet av nær fremtid.

4 Likes

Flott du er den barmhjertige samaritan.

Uansett. Det blir spennende på torsdag. :blush:

1 Like

Jeg er veldig kritisk til slike selskaper og at de er børsnoterte i det hele tatt, men akkurat dette er faktisk ikke din oppgave. Folk må selv lese om en aksje/selskap og ta sine beslutninger basert på sitt kunnskapsområde, og heller lære av sine feil om det går surt.

Hadde du kommet med analyser og innvendinger av høy kvalitet så ville mitt synspunkt på din “rolle” vært annerledes, men jeg har fortsatt tilgode å se noen basic regneeksempler eller henvisning til kilder i noen av dine innlegg. Da hadde jeg vært veldig for at noen argumenterer for både for long, og hvorfor man skal holde seg langt unna.

Dette er den type innlegg jeg sikter til. Hvem som helst kan lire av seg det der, troverdig er det ikke.
Du får navngi, eller evt. henvise til kilder.

3 Likes

:point_up_2: Amen :point_up_2:

Svaret hans vil være: Men se på Kaizers da, se på Kaizers da. Han hauser. Så jeg vil være hans motpart. (Sparte Evil fra å svare siden det samme regla hver gang :wink:

Dere lever farlig… Går etter en profilert og profesjonell bajser som snart har 200 likes hvorav 90% av de er fra bajse poster :grin:
snart kommer horden
(trekker meg stille unna da jeg ikke orker å diskutere bajs idag )

3 Likes