Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Aksjonærlister er nå på plass! 🚀 [Feedback tråd]

Meget :+1:

1 Like

Hvis du er Insider-medlem men likevel ikke får tilgang kan det være du må laste siden på nytt, da skal det virke :slight_smile:

Ser veldig bra ut!

3 Likes

Funker hos meg :+1:
Hvor er nisselua forresten?
Der var den jo! :stuck_out_tongue:

Last siden på nytt :slight_smile:

image

1 Like

@pdx Ser veldig bra ut! Takk! Har du vurdert å gjøre aksjonærene klikkbare, til en side som viser hvilke andre av de 10 listene de også har eierskap i?

2 Likes

Ja :smile: Kanskje det kommer etter hvert :smile:

Ser det står 9/12 men när är listorna från ? Onsdag el Fredag ?

1 Like

Meget bra! Veldig gøy dette nå er på plass!. Har vært supergøy å følge prosessen fra det spe ide stadiet til der hvor listene kommer inn fortløpende hver uke!

Dette markerer en ny æra for TekInvestor!!.

11 Likes

Prima :clap::clap::+1:

2 Likes

På listene til StockTalk er vel privatinvestorer markert som “Privat Investor”. Her får vi fullt navn.

Pent.

2 Likes

Bra opplegg! En liten tilbakemelding. Grafen som viser utvikling i antall aksjer bør kanskje harmonere litt mer mellom de ulike aksjonærene hvis de har vært med i ulik tid. Vanskelig å sammenlikne utvikling ellers.

2 Likes

Hadde vært kjekt (hvis mulig) om det kunne vært oppsummert hvor stor andel av Top-50 som tilhører hhv fond utland, fond innland, private - og utviklingen over tid.

1 Like

The lists are ordinarily updated every Monday morning based on the previous Fridays settlement in VPS. As the settlement cycle is T+2, the Monday holdings updates include trades executed until and including the previous Wednesday.

Enig! Av tekniske årsaker rakk jeg ikke det i første runde :slight_smile:

4 Likes

Disse listene kommer fra VPS.

Hvordan andra aktører som ikke har avtale med VPS får sine lister kan man bare spekulere i.

Tips: Er du på mobil finner du Aksjonærlistene via hamburgermenyen øverst til høyre. På desktop kan du også bruke lenken i toppmenyen.

2 Likes

Har et lite (men godt og enkelt) forslag

Hva med en liten summering av totalen på listene. Så får vi totalt antall, cumulativ endring på t50 og %andel aksjer på hendene til t50. (og gjerne over 6mnd eller 1 år, men det kan være mye å be om)

Gjerne med den tilhørende grafen, den var nice. for jeg gidder ikke copy paste inn i excelark for å kunne lese historisk fra listene jeg har.

Mycket bra. Dette er det som gir insider medlemskap added value for meg.

4 Likes

Godt forslag @Sjakk :smile:

2 Likes

Viktig: Utdrag/skjermbilder av aksjonærlistene på TekInvestor kan kun deles eller omtales i Insidertråder. Jeg skal sette opp egne listetråder for aksjene som ikke har dette enda. Dette er for å respektere avtalen vi har med VPS.

16 Likes

Håper summeringen er enkel å fikse. Jeg bruker T50 som en indikator på akkumulasjon eller distribusjon ala Wyckoff.
Så av erfaring: tallet på bunn er viktigst :wink:

1 Like