Det er sant. Var stuck i Funcom. Alle vet jo det. Så egentlig skulle jeg tradet Funcom som før. Det var en feil. Men når jeg først gjorde feilen så var jeg smart nok til å ikke selge meg ut rett før det smalt i hvertfall.
Det er helt hårreisende å si at jeg alltid gjør de riktige valgene. Men jeg gjør mange gode valg jeg tjener mye på. Og mange dårlige valg jeg taper lite på. Som å selge Kitron. Det har jo alltid vært et dårlig valg. Men det var var smart å kjøpe. Og har aldri tapt på en trade i Kitron. Det skal godt gjøres i et 10 års perspektiv.
Solgte Bitcoin og Etherum omtrent på topp. Når kursen var vet ikke, kanskje 18-19000 så snakket man om kurs på 850 000 dollar eller hva det var. Da solgte jeg 
Nå blir det mye skryt her. Men jeg må innrømme jeg føler meg ganske fin nå med 100% salg 2 dager før krakket. Nesten som jeg installerer speil på siden av pc skjermen 
Så får ta med at jeg tapte 95 % av pengene mine i Rocksource eller hva det var. Men på den tiden var jeg noob. Må også få si at det er så sykt mange her på forumet jeg bør takk for hjelpen. Og jeg lærer av dere hver dag. Så ikke tro at jeg tror jeg er noe bedre enn dere. Men jeg tror definitivt at jeg har et eller annet som gjør meg til en god trader.
Enough said. Highjacket tråden i kveld. Carry on.