Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat (FUNCOM)

Ja, dette er en klassisk dumpenyhet for Satan.

1 Like

Det er også kjøpsmulighet, slutter gjerne godt over 17

Er vel ingen med noe omløp i hodet som selger for under 17 kroner nå?

1 Like

Styret i Funcom har enstemmig valgt å anbefale budet.

1 Like

Garantert!!!

Vil nok gå rett opp til 16.80-17.00 kr nå :sweat_smile:

Ekstremt synd. Hadde veldig lyst å eie Funcom inn mot 2021. Grattis til dere som får gevinst, selvom det blir synd at Fun forsvinner fra OSE nå.

Hvis de må ha over 90 % for å tvangsutløse så er det vel ganske bra håp.

Tviler sterkt på at de andre storaksjonærene er fornøyd med dette, eller hva @kula ?

Jeg blir med kineserne videre ihvertfall.

2 Likes

Jag kontrollerar c:a en promille och skall de ha den så får de allt jobba lite till på budet :wink:

1 Like

Kjipt for de som ikke får trukket salgene på 13 tallet gitt

Blir kjekt å se på DUNE filmen nå :crazy_face:

Haha, ja, dette var ganske kjedelig :joy:

Gikk visst greit for dem :wink:

Min teori er at Tencent pusher for utsettelse av coop til fordel for økt Dune fokus, noe som potensielt kunne gruset kursen på kortsikt, så budet er kun kurspleie. Jeg ville hvertfall aldri gått med på den prisen.

Kjenner det koker ganske mye innvendig nå :face_with_symbols_over_mouth: :face_with_symbols_over_mouth:

Lycka till alla i framtiden. Jag är så jävla beaviken på Funcom. Jag varnade dom i 2 år för fientliga bud pga att de inte kan utvecklas mer i Norge. De fick som dom ville. Tencent tar över Funcom till reapris. Jag har gjort mitt här nu i detta jävla pajas bolag. Tack för all tid. Vi ses i andra aktier :heart_eyes:

15 Likes

Funcom ass… Er jo ganske utrolig hvordan «nye Funcom» ser ut til å ende i komplett fadese for aksjonærene. Trist.

1 Like

Har bare vært her i 2,5 mnd. MEN i løpet av den tiden har jeg flere ganger latt meg imponere av din innsats for aksjen. Tusen takk til deg og lykke til…

1 Like

Jeg er spent på om tencent nå handler over børs også

Tipper budet ikke aksepteres og at Tencent ser mot mye høyere kurser ved Dune og høyner budet med noen kroner…

17 er altfor lite…

Det er uansett peanøtter for Tencent.

Høyne til over 20 iallefall👍

1 Like

Dette bør enhver her inne ta kraftig lærdom av, det har haglet med advarsler. Om man lenge nok behandler et spennende selskap som idioter, vil det komme andre på banen. Resultatet er en tragedie… Så tenk neste gang!

2 Likes