Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

BergenBio Teknisk analyse (BGBIO) (TA) 📈

Ups
feil trÄd

Ser du pÄ litt kortere tidsperspektiv sÄ er aksjen i en stigende kanal.

Ser du pÄ 1T-diagrammet og ser bort fra perioden med skarpe bevegelser og stÞy: nyhet om covid-19 og emisjon sÄ viser indikatorene at aksjen er i stigende trend.

3 Likes

@Chrkni hva er det du mener med denne :man_facepalming: ?

1 Like

Fortsatt godt over emikurs, det er jo bra, buy bÄde hourly og daily.

Ser ut for meg som situasjonen har planer om Ă„ stikke en vei kjapt. Tilspisser seg :see_no_evil:

4 Likes

Dette er kortsiktig TA morro og vil ha ca: 0 Ä si, nÄr det fÞrst kommer melding fra selskapet.

Lav volatilitet er bra, liker ikke helt presset pÄ nedre BB og close i dag. Men som nevnt over, det er kort vei ned til stÞtte.
Registrerer noe hÞyere volum pÄ salg vs kjÞp siste 6 dager etter emi.

KjĂžp: 9,062M
Salg: 12,115M

2 Likes

Det finnes en trĂ„d for det ogsĂ„. Tror den heter noe sĂ„nt som “Har ta noe Ă„ si”.
Edit: her var den :slight_smile: https://beta.tekinvestor.no/t/er-teknisk-analyse-verdt-noenting

Men, ja eg tenker det er stÞtte helt ned til og med pÄ 32 fÞr et hardere fall. Hva tenker du om det? Om du kikker litt pÄ 30min-5hrs og daily

Det er plenty som har fingeren pÄ avtrekkeren her og det er s p e n n e n d e

1 Like

MisforstÄ meg rett, TA har alt Ä si. Man kan bruke den nÄ ogsÄ pÄ lengre sikt, brudd ut av konsolideringen vi er i nÄ blir det fart i, enten blir det: :firecracker::moneybag::moneybag: eller :face_with_head_bandage::money_with_wings::money_with_wings:.

Poenget mitt er at denne smÄ-jukkingen pÄ et par kroner opp og ned har 0 Ä si, da det ventes en melding som er 98% sikkert, 100% binÊr :muscle::ok_hand::sunglasses:

3 Likes

Det er egentlig ganske enkelt, (i mitt hode).
God melding, oppside min. +123%
Bad melding, nedside max. - 67%

3 Likes

NĂ„vĂŠrende kurs kan lett forsvares med de kommende triggerne innen onkologi.
Og da er det lett Ä bli konspiratorisk. Er det noe vi ikke forstÄr? Holdes kursen kunstig nede? Er vi dumme eller er alle de som ikke lÞper og kjÞper BGBIO og ikke ser potensialet dumme? Men som du sier, én melding og alt blir snudd pÄ hodet.

2 Likes

Aaa shit man :joy: eg er fortsatt uenig, vi burde ta det pÄ den andre trÄden. Men


Men, det sier meg at situasjonen tilspisser seg.

1 Like

Den ballen er lagt dÞd for lengst og du har tydelig forvillet deg inn pÄ feil trÄd :smile: :kiss:

Bare for Ă„ vise R/R med referanse til Arctic analyse.

Det er ikke satt noe kursmÄl ved en eventuell kommersialisering :smiley:

5 Likes

1 Like

4 Likes

Klarer BGBIO bryte ut av 46?
46,- fordi trendkanalen etter brudded opp ser slik ut:

5 Likes

Husk at dette er TA-trÄden :wink:

10 Likes

Sluttkurs 46,1. Kunne nesten ikke bedt om et bedre resultat teknisk? Over motstanden pÄ 46 ser for meg ihvertfall veldig sterkt ut for kommende mandag. Noen uenige/andre perspektiver? Jeg er ikke best pÄ TA her inne, sÄ vil gjerne bli irettesatt om dette ikke er et scenario med veldig god R/R.

13 Likes

Dagens aksje hos Invettech

HÞy score pÄ:

92 av 100 kort sikt. 1-6 uker
77 av 100 medium. 1-6 mnd

Siden bĂžrsnotering til de. stor overvekt innsidekjĂžp.

6 Likes


Fin vimpel i dag, snart brudd opp tenker jeg er mest sannsynlig gitt de positive momentet nÄ

1 Like

Og sÄ bryter den ned

1 Like