Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Biotekaksjer

Nice writeup. :slight_smile:

Indeksen oppdatert:

4 Likes

En ørliten BTD for NANO nå så moser vi gjennom taket i trendkanalen. :chart_with_upwards_trend:

3 Likes

Er vel der den største triggeren for Nano på kortsiktig/mellomlangsiktig tidsperspektiv. BTD baseres vel på fase 37-01 fase 1 studiet og som alle er kjent med det ferdig forlengst. Med avlesning pluss søknad pluss saksbehandling fra FDA så kan vel BTD forventes innen ett halvt år maks?!? (ukvalifisert gjetning fra min side)

En annen trigger kan være drypp av Archer data, dog er jeg usikker på hvilket forum og format som egner seg til det

Eduardo «not a sexy year» Bravo gir ikke ved dørene, så ikke ha det store håpet

@steinham

Gode råd til dine “nærstående”.

3 Likes

Det året er snart i fjor! :fireworks:

4 Likes

steinhamn

flott innlegg men i all vennskabelighet så råder jeg deg til å ikke gi råd til venner og slekt i aksjekjøp.

Gjør du det så kan du tape mere enn penger ved neste veikryss.
Slekt og venner fortjener bedre.

5 Likes

Ingenting som er så privat som penger for et menneske i dagens samfunn. Man kan gi råd om nesten alt men penger er det mest helligste av dem alle :wink:

3 Likes

da blir vel 2020 dritsexy, siden han ikke har sagt noe annet lizm :laughing:

Nano er som et ekteskap. Etter eyuforien kommer helvette med sur kjerring, barn og dårlig økonomi. Når barna blir voksen og flytter ut, har kona forlengs sluttet å være sur og økonien i huset tar seg opp til euforiske høydepunkt.

3 Likes

Det er jo da man virkelig trenger pengene, man får ikke en ung, sprek dame når man har passert middagshøyden med god margin uten mye penger :wink:

2 Likes

Takk for svar, folkens! Det er gode råd det, @ufo og @FakeNews. Jeg har ikke helt klart å holde meg i biotek-euforien.

1 Like

Haha, de sa det veldig bra i Tid er Penger Podden:

“Det er ingen oppside i å gi tips. Hvis du gir et godt tips og de tjener penger er DE et geni, hvis du gir et dårlig tips og de taper penger er DU en idiot.”

Edit:

Helt uvirkelig uke.

Edit2:
PCIB troner på toppen

19 Likes

På tide å selge med andre ord :see_no_evil::hear_no_evil:

1 Like

Skulke man solgt Amazon i 2005?
Eller Genmab i 2011?

Ikke at jeg var investert.

1 Like

Kommer an på hvem som fueler oppgangen det.

Jeg tror vi står foran reprising av hele sektoren. Og når vi kommer fra uvirkelig lave nivåer, så er det naturlig at oppgangen blir like uvirkelig😉

2 Likes

Folk er så alvorlige :rocket::hamburger::pizza::gun::partying_face::ghost::robot:

7 Likes

Ny indeksoversikt sparegrisen?

1 Like

Ja hva skal man si, det er et alvorlig byks som har skjedd.

Både i omsetning og market cap er vi tilbake der vi var i november i fjor!
Noen forskjeller er det: På akkurat det tidspunktet var det NANO som dro hele toget med sitt pre ash dusterally, nå er det kommet et selskap til på indeksen, og verdien er spredd mye jevnere.

6 Likes