Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2017

Sitter med alt i Funcom og kommer ikke til og selge noe før 4-5 kr da selge jeg ca 30%

Resten sitter jeg med til etter 31.01.17 da jeg trur Funcom klarer det denne gangen
Trur Funcom selger mellom 300.000- 500.000 tusen Conan x første halv år.
Liker nye Funcom og hva dem har fått til siste året
Håper planen min fungerer og at jeg selger resten over 10 kr :grinning:

1 Like

rundt 1,1

Den dagen var Funcom nede på 1.16 og starbreeze var på 19.4

1 Like

Omsetningen i dag var helt vill… 41 mill. Når så du slik omsetning i Funcom?

Om noen får høydeskrekk i morgen kan jeg ikke forstå dem for da har de ikke innsett potensialet i oppgangen. Skal man liksom vente i 1 år på denne oppgangen og så selge pga. 17% opp en dag? Jaja… 3-dagers regelen gjelder folkens… er streamen bra så vil vi se den enda mer opp. :wink:

Jeg kommer personlig til å følge med på tekniske indikatorerer for å muligens trade deler av potten.

3 Likes

Tipper vi skal opp 0-20 øre til før den faller litt tilbake. Hva som skjer de siste to ukene før lanseringer er ikke godt å si. Da burde google trenden ha begynt å gi en indikasjon på hvordan salget kommer til å være i starten.

Tror faktisk du er litt passiv, den kan gå til 3kr. innen mandag… før den skal falle tilbake.

3 Likes

Måtte bare inn i stemme. Ser ut som CE lurer på 4 plass… Ikkje dårlig :3

2 Likes

@olepederk er du fremdeles ute?

Hva er greien med at kjøp/salg “bytter plass”?

Gratulerer folkens! Føler det er dette rallyet man har ventet på siden sommeren. Morsomt å se resultatet av alle diskusjonene rundt kursutviklingen og snakket om konverteringen. Vel fortjent.

3 Likes

:oncoming_taxi:

Svært svært spent på hvor vi slutter i dag og hvordan neste uke blir…!!! Går litt fort i svingene nå… Men sitter uansett med videre nå lasta til RIPA

4 Likes

Hva er market cap på 2 og 3 kroner egentlig?

Gøy å se at tålmodighet betaler seg for de som har sittet inne lenge.

Gode gamle Funcom er tilbake

Takk for det :slight_smile:

1 Like

Så fint at jeg tok gevinst igår :cry::sob:

2 Likes

Han falt i baisebingen

5 Likes

@Jan Din verdifulle innsikt er etterlyst!

Det gjorde jeg også, gråter ikke for det… Cash i banken - nå skal jeg se an hva som skjer med kursen i dag. Tviler på at den løper noe særlig mer. Selv om jeg må si jeg ble overasket over at vi nådde 2.3X før neste uke.,

1 Like

Sogte en tradepost.
Er fullastet nå. Men nå har jo kursen gått ned etter hver video så frister nesten å selge litt til for å evt kjøpe inn om en uke. RSI er jo skyhøy i tilegg…