Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Fortsatt 600k her. Satan jeg blir rik i morra #bitches

6 Likes

29

8 Likes

Me to! :joy::money_mouth_face:

2 Likes

Da casher vi ut 7-10 mill hver i morra. Partymode-on

5 Likes

@Christian Nej långsiktigt kvittar det. Mer trött på att TA-tråden börjar tappa sitt syfte. En del ritar lite streck hur de vill atm beroende på om de är ute eller inne. Tappat sitt ändamål.

6 Likes

@christian, hvor viktig vil du si volum er ifht validiteten til TA?

Vel, jeg prøver å lære meg TA og er langt fra utlært, men mens man trenger bra volum for å bekrefte brudd opp, så er det samme ikke nødvendigvis sant for brudd ned. Volumet i dag er lavt nok til at en med litt aksjer kan manipulere kursen ned, hvis det var det du lurte på.

Samtidig vil jeg komme med en observasjon, når all TA er negativ, mens det fundamentale ser ok ut, så er det på tide å kjøpe å vurdere kjøp. Det kan ikke da komme noen flere tekniske dårlige signaler, kun positive. Så, selv om 1d-skyen ga et klart salgssignal i dag, så kjøpte jeg. Jeg har litt tørt krutt i tilfelle det var en dårlig ide. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Since we’re celebrating our one-year anniversary we figured our next developer stream should be something special. We’re doing a combat stream to show off the new combat paradigm. This will be an extended, in-depth look at the changes we’ve made, with the developers in charge of the whole thing.

We hope you all tune in, because we know it’s going to be a great stream.

Bra!

6 Likes

Jeg sa for et par dager siden at jeg skulle vente til Q4 før jeg kjøpte mer i Fun, men klarte ikke å la være i dag :slightly_smiling_face: Kjøpte 150k til snitt 2,76.

1 Like

13.89 är gårdagens kurs med omvänd split

2 Likes

Mener att det å komme inn på i underkant av 2,80 kommer til å vise seg å bli like bra som de som kjøpte på rundt 1,30 høsten 2016.

2 Likes

Ooops, der hadde jaggu Funcom aksjene mine forsvunnet i løpet av natten. Ja ja, shit happens😀
Andre som har merket det samme?
Men portefølje Verdi er høyere i dag enn i går…

2 Likes

Samme hær. Håper at jeg beholder den portofølgeverdien ut dagen!

1 Like

Normalt pleier ting å være i rute til børsen åpner.

Men ser ut som mange har gammel saldo men ny verdi. Kan fort være noen som går på en smell og selger fordi de ikke har fått med seg hva som skjer :stuck_out_tongue:

2 Likes

Justert her nå.

Rt13.9

1 Like

Fader! Noen har rappa aksjer fra kontoen min! :joy::joy::joy:

1 Like

Inne igjen?

Åpnet opp. :joy::joy:

Mine har ikke oppdatert seg…
Jeg sitter fremdeles på 200k aksjer (dessverre til gammel pris også)…

Ring megler og klag. så fikser de det.

1 Like