Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Godt med selvironi.

Om det er noen som har tatt dette med største fattning og unngått mange % i minus så er det dem med et øye til TA

Som på et velkjent annet forum er første varsku en nærmest religiøs stemning rundt en aksje.

1 Like

Skjønner ikke hva du mener!

god

15 Likes
2 Likes

Og meg!

Ikke pga TA, men pga av at alle aviser hadde masse bilder av asiater og amerikanere som holder seg fortvilet til hodet, og da tenkte jeg at det kanskje var smittsomt.

Barnehage tanta (politisk ukorrekt nå) til dattera mi sier vi skal ha 48 timer med symptomfri før vi kan levere ungen igjen.

Venter på det nå =). Jeg er fornøyd med å være sau og følge flokken, sålenge jeg er en av de som går langt fremme i flokken.

4 Likes

Ja, diare og “frykt” har mye til felles sånn sett.

Når bjørnen er skutt, kan man igjen innta sin posisjon i flokken.

Er helt ute av Funcom for øyeblikket.

Nå er det makro som styrer. Det kan gå begge veier, og jeg ønsker ikke risikoen. Ønsker meg inn igjen, men blir sittende på sidelinjen om ikke risk/reward blir veldig bra på et tidspunkt, makro inkludert.

Nå er jeg personlig positivt innstilt i forhold til Funcom i det lange løp, men må jo si at det er en del områder hvor de ikke har levert/informert godt nok, og det kan komme overraskelser her også.

  • PR/markedføring for spillet fra Bearded Ladies var ment å starte opp før jul, men vi har enda ikke hørt noe derfra. Riktignok endret de ordlyden i etterkant, men ingen forklaring på hvorfor. Når de melder i rapport at PR/markedsføring har oppstart i desember bør de følge opp å si noen ord om hvorfor dette ikke ble helt sånn, imo.
  • Sesong 2 SWL, eller i det hele tatt nyheter om sesong 2. late 2017/early 2018 iflg. roadmap. Bør være like rundt hjørnet da. SWL leverer også dårlig, og er nå tilbake på nivåer (hvis man ser på spillere på Steam) som de lå på med The Secret World. Og spillet er jo gratis nå.
  • Combat update CE snakket Joel om at sannsynligvis kom før jul. Det gjorde den ikke, og nå er det mars som er planen. Ting tyder på at de ligger litt etter skjema.
  • Opsjoner som ikke er benyttet enda, og må benyttes før neste gen. forsamling i juni. Selger de eller beholder de aksjene etter å ha benyttet disse, som jo er lavt priset.?
4 Likes

Muligheter til å få kjøpt kun de 9 aksjene på 13,08? :rofl:

snart på testlive

15
Mange poster på 9

1 Like

Sloss for å selge billigst mulig.

Fikk brukt det lille jeg hadde igjen av kontanter på 13,00.

Dessverre altfor lite :disappointed_relieved:

3 Likes

Var hittar man insynshandel för bolagen registrerade på Oslobörsen?

Svarar till mig själv. Hittade infon.

Funcom har jo ved flere anledninger de siste dagene sagt att de jobber på spreng/overtid med det som skal med til gold build. Kjenner att jeg blir litt nyskjerrig på hva som kommer.
Sliter de med å ferdigstille det nye kampsystemet? Eller er det noe annet snadder de sprengjobber med å få med.
Svaret får vi til uken, kjenner jeg gleder meg. Når vi får neste ukes newsletter, tror jeg vi er ferdig med hestekuren for denne gangen også. Ok å få korreksjonen nå faktisk, for meg førte det til flere aksjer til kurser jeg ikke trodde jeg skulle oppleve. Hadde kursen begynt å krype oppover å eks rundet 14 hadde jeg nok ikke kjøpt flere aksjer. liker personlig ikke å løpe etter aksjer

2 Likes

Combat er snart på testlive.
Forhåpentlegvis info om mount og purge neste veke. (Conandevtracker.com)

1 Like

Kan vara sista chansen att plocka aktier på 13 kr. Just sayin.

Hørt den før :stuck_out_tongue:
Velkommen til Funcom !

3 Likes

Fast jag har alltid rätt. :slightly_smiling_face:

9 Likes