Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Sitter over helgen. Meget mulig det kommer melding om salg før børsen åpner mandag og folk må løpe etter.

2 Likes


Da er det bare å sette mine yngre gaming-brødre i arbeid denne helgen. Satser på god feedback! :smile:

16 Likes
  1. Plass.
7 Likes

Huker du bort bundles kom det 4 plass nå :grinning:

Egentlig 4 plass for 1 og 2 er Gow :grin:

1 Like

Min fundamentale analyse av dette er at CE skuffer på kort sikt, men kommer sterkere tilbake når det ikke er masse kødd med serverne og konsoll-versjonene er blitt bedre. Dette faller sammen med at Mutant Year Zero slippes. :stuck_out_tongue:

5 Likes

Heldiggrisen! Misunnelig jeg😢

Ja det er innertier av en timing!

2 Likes

Måten Funcom har tatt CE gjennom Early Access og frem til lansering bør få pris for ‘Best Practice’ av Steam. På tross av det som skjedde under lanseringene. Og når de gjør feil underveis, så fikser de opp.

15 Likes

Har du kjøpt deg inn igjen @Morti ?

Klart han har, fikk jo 2 kroner rabatt etter han solgte :wink:

1 Like

Nei har ikke det. Det er bare et faktum. De var i EA i kort tid og har lyttet til spillerne og jobbet mest med å forbedre det 95% av spillerne ønsket prioritert. Og fikk spillet lansert innen rimelig tid.

4 Likes

Spillet har også et par egne “comboskipping” varianter. Som kan bli litt drama rundt dersom spillet blir “competetive”. De som bruker controller når de spiller på PC har en gedigen fordel i combat. Det liker jeg ikke.

Hvilke fordeler har de med kontroller? Må jeg skaffe meg en?

1 Like

Du kan gjøre animation cancel som gjør at du kommer gjennom skade-delen av angrepene raskere. Helt normal, AoC hadde også det. Omtrent alle spill har det.

Når man snur 180 grader in-combat snur ikke kameraet. Blir lettere å treffe. Altså uansett hvilken vei man snur seg så står kameraet i ro.

1 Like

Jada, stemmer det. Akkurat det har jeg ikke noe imot.

Blir tøft når det skal spilles WM i Conan Exiles😃

1 Like

@Christian er det 2-3 plassen på steam eller 5 plassen på PS4 som med stor sannsynlighet er 3 plass i løpet av en dag eller to, som skuffer deg? Eller begge deler. Eller helt til slutt , att vi i kveld bare når snaut 40k spillere. Ikke vondt ment altså, bare lurer på hva det er som skuffer :stuck_out_tongue:

1 Like

Det er færre reviews siden launch 8. mai enn det var reviews første dagen ved EA lanseringen. Også får CE dårlige reviews da. :stuck_out_tongue:

PS4-versjonen synes jeg egentlig gjør det ganske bra, og Xbox versjonen gjør det akkurat som forventet.

Jeg er kanskje mest skuffet fordi det så jævlig bra ut før launch, med 85% positive reviews og god stemning. De høye spillertallene sammen med gode reviews før launch tilsier at ting kanskje kan ordne seg etterhvert. :slight_smile:

5 Likes