Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2018

Hvis ett fotball lag har spilt i andredivisjon i flere år, får nye eiere, mer penger, rykker opp i en høyere liga som følge av bedre forutsetninger så skal de trolig ned igjen fordi det statistisk sett er vanlig at de spiller i lavere divisjon. På tross av fundamentale endringer. :rofl:

4 Likes

Stille før stormen :shushing_face:

Haha ja lite så känns det. No logics.

2 Likes

Vi har forresten en egen SWL-tråd her:

Støtte fra NAV :moneybag: blir vel det neste da?

2 Likes

Trodde kursen skulle stiga nu när turnaround är ett faktum?

Var är alla norska olje- och laksbaroner när man behöver dem?

De kommer, vent til vi får nyheter om spill. De har joggesko klare

Semester i spanien :joy:

Spanien

4 Likes

Plutselig kjøpt deg inn nå?:joy::joy:

Jeg har hatt aksjer siden kursen var 2,2…

Litt inn og ut, men har lastet godt opp klar til avgang

2 Likes

Snart går tåget T%C3%A5get-g%C3%A5r-2-480x319

10 Likes

Nu kör vi jävlar :joy:

2 Likes

Typisk Ola Normann, @Rapier. Litt sen i avtrekkeren, men kommer kraftig når han kommer. Bare vent til vårblomsten spretter og sommersolen skinner over Funcom sine kontorer på Aker Brygge. :money_mouth_face::moneybag:

4 Likes

Har fulgt Funcom så lenge nå at jeg orker ikke bry meg for mye om det som skjer om dagen. Det er sykt mye mas om teknisk om dagen og det har en tendens å forsterke seg så fort det butter i mot. Vel og bra. Bare det ikke får folk til å jakte en tiøringer ekstra for så å gå glipp av 20-30øre når det begynner å skje noe.

Kursen kommer til å stige, 100% sikkert fra dagens nivå. Og den kommer til å stige mye, 100% sikkert. Det har den alltid gjort, og vil det nå også, først som alltid på hype, så kanskje videre på resultater.

Nå er det rolig å det gjelder å ta plass. Svenskene gjør det. Mange har gjort det. Er du usikker på om det kan få ned 2 øre til, så kjøp i puljer. Litt over de neste ukene. Da blir snittet bra om det skulle gå ned litt på tørket vi har om dagen.

Så kan alle kjøpe seg is og kose seg til sommeren…

6 Likes

Det er veldig gode trademuligheter i perioder som dette i Funcom. Gode muligheter for å snitte seg ned. :slight_smile:

Jeg tror det er viktig med traderpot, i alle fall sånn som det er nå, på dager som dette er det rimelig lett å trigge robotene å bevege kursen nok til at man tjener en krone og 5

Plutselig så stiger den igjen som den pleier. Da har jeg pleid å treffe godt med mine tradepotter… NOT! :thinking:

Artig med de 1,5 mill aksjene som ligger til salgs på 3,75
Hyggelig at noen føler de må veie opp litt på selgersiden :wink:

2 Likes