Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat 2019

Jøss, jeg kan nå meddele at smileys og likes nå virker igjen ved bruk av ironi uten smileys. Imponert!

1 Like

Det kunne vært mer futt nå på mårran, men stille før stormen, eller? Hva tror vi? :stuck_out_tongue: eg la inn kjøp på 14.70. Hadde vært morro om denne tok fyr idag.

Tror heller vi får større reaksjoner imorgen :rocket:

1300 i volum til nå (-15min)… snakk om å holde pusten :stuck_out_tongue:

7350 i volum nå, jeg tok 1k til å trigga en robot.

1 Like

Synes dette fortjener å nevnes i småprattråden også:

MYZ slippes på PS4 i Japan om et par dager.

9 Likes

Kommer nok nyheter om både Japan og litt av hvert i kveld.

3 Likes

Antall poster i denne tråden gjenspeiler ofte interessen/volumet i aksjen veldig bra. Nå er det veldig få nye poster hver dag og veldig lite volum. Håper på litt mer liv her i kveld og i morgen.

Screenshot_20190226_103556

You shall not pass!

Om nån bestämmer sig så ryker de där fort :wink:

Jaja nå får vi se om det er hold i den siste oppgangen eller ikke.

Det spises :drooling_face:

2 Likes

Virke sånn foreløpig
Men vi må ha mer volum

1 Like

Markedet avventer, eller rettere sagt - har ikke peiling.

Vi får se hva som skjer når finanspressen melder om rekordresultater og evt. andre nyheter som kommer i kveld.

REeye med spådom.

image

8 Likes

Jeg heier fra sidelinjen, ligger syk med influensa på Ustaoset

4 Likes

Gikk 98k aksjer, 11.30 kurs 15,11

7 Likes

Er det den jækla “trumpmuren” som stenger for 15/16 tallet :grin:

Er det noen som har en formening om det er nok triggere i 2019 til å holde kursen oppe (hvor vi er nå) til vi når 2020? Mange Funcom-aksjonærer har kort attention span.

Ja, det har nok både jeg og mange andre en formening om.

Siden jeg tolker spørsmålet ditt som “bør jeg selge alt jeg har nå for å kjøpe igjen billigere senere?” så vil jeg vel heller si at alle bør ta ansvar for egne investeringer :slight_smile:

Det er selvsagt usikkerhet rundt kursen på både kort og lang sikt, og utviklingen på kort og lang sikt styres ikke av de samme faktorene. Du spør i realiteten om det innen kort tid vil skje nok positivt til at kursoppgangen i det siste ikke får en rekyl, samtidig som det på lengre sikt (10+ måneder) ikke skjer nok negativt, og skjer nok positivt, både i verdensøkonomien og med Funcom spesifikt til at ikke kursen faller under dagens nivå.

Så svaret blir fort at … ja, det har vi en formening om, og posisjonerer oss deretter :slight_smile:

Noen ser selvsagt for seg at kursen går opp en god del til, og skal så selge, for så å forsøke å fange ett fall senere. Mye kortsiktig trading selvsagt.

3 Likes