Hva syns dere om et spill ala dette her for et conan rpg spill? Har en idè, men det er litt vanskelig å forklare. Får prøve:
Spillet handler om å klatre tower of the serpent eller noe ala det. Tårnspill av et slag.
Det er (nesten) umulig å nå toppen, men det handler om å komme så langt som mulig. Det er to dører i hver etasje, en som spillerne starter fra og målet i den andre enden av etasjen. Når en trykker på døra i den andre enden blir tidsbruken registrert. Hver gang man kommer til en dør så starter masse tannhjul som surrer rundt og genererer den neste etasjen. Hver etasje blir randomly generert på den måten at etasjen kan speilvendes, snus opp ned/bak frem osv. Hver etasje er som en labyrint.
Hver gang man går opp en etasje blir alle fiendene oppgradert med enten 5% mer castspeed, 5% mer damage, 5% resistance mot cc’s, 5% evasion, har 5% armor, 5% crit chance etc etc.
Gjennom turen oppover tårnet kan man ta i bruk alt utstyr man finner. Når man dør mister man alt. Her er rpg elementet + en kan være heldig ved å få en lettere/vanskligere variant av de ulike labyrintversjonene.
Online lister over de raskeste fullføringene av hver etasje oppover med nettleser integrert i spillet. Her ligger konkurransen som vil tiltrekke streamere.
Spillerne må hele tiden foreta en avveining om en skal klarere hele etasjen for alle monstrene i den hensikt å oppgradere våpen/gear eller å rushe mot døra. Siden hver etasje blir vanskligere vil det være nødvendig å oppgradere Gear om en ikke skal dø fra oneshots etterhvert.
Dette var kortversjonen. Hva syns dere? Tror dere noe slikt hadde vært gøy? Jeg eeeer så spent på hva de har i tankene nå