Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Er jo det :smile: Tør du vente @Christian?

6 Likes

Helt klart :slight_smile:

Ser ut til at jeg må se langt etter de siste aksjene jeg skulle plukke ja :slight_smile:

Plukk dem nå på dagens dupp

:wink:

hva handles den på ?
slo av eg

Var nede på 1.80, kryper oppover igjen allerede ser det ut til.

RT 1.82
Edit RT 1.86

2 Likes

Tut tut!

1.88

Ingen pump og dump dette! Blir etter alle sigende en topp uke for oss Funcom eiere!

:slight_smile:

6 Likes

gratiz til alle som sitter på denne oppgangen vi ser i Funcom! :wink: Håper vi kan se at toget pumper og går fram til CE-release

Sitter inne med en del på 1.51 :slight_smile:

2 Likes

Ja der fikk jeg mine 100k også @)

7 Likes

Nei det er som regel aldri det i funcom :wink:

4 Likes

skulle det holde seg på 1,70 tallet ett sted så er det jo formidabelt :slight_smile: hadde vært så gøy om det kom en video i dag da mange er “luringer” og selger på “topp” :wink:

Edit: Rett opp i 1,80 igjen.
Edit2: 1,85 mente jeg

4 Likes

Har tidligere ofte vært det jo, men tross alt lett å se om en eller to aktører “leker” seg…

:wink:

2 Likes

er bare på 15 min forsinkelse, oppigjen i 1,87???

Jepp. Rt 1,87

4 Likes

Rt nå da? Gikk det videre i dag?

Blir muligens sluttspurt.

Rt 1.85

Uansett tenker jeg vi klatrer videre i morgen

:slight_smile:

Lite av både nettosalg og kjøp, så vi tuter kanskje videre i morgen :slight_smile: bare noen drar igang robotene på morraskvisten så er vi igang igjen tenker jeg :slight_smile: Er uansett happy av å være med i båten, Funcom har foreløpig vært snill med meg :slight_smile:

Sluttkurs på 1.85 er over all forventning

3 Likes

Yes tror de fleste er i pluss nå. Bortsett fra Edvard kanskje :stuck_out_tongue:

Regner med at det er mange som tror at aksjen nå vil følge en “TSW kurve” nå før lansering. Det er nærliggende å tro at Funcom vil sette emisjonen ikke så ulikt som de gjorde med TSW (bortsett fra innsidesalg og release fiasko).

1 Like

jeg kjenner ikke til så mye fra Funcom rundt den tiden, jeg har fulgt Funcom fra LMO tiden, hvordan kjørte de emisjonen da?