Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Tenkte mer på at det var 1.april…

7 Likes

Her tok du meg! :wink:

1 Like

Ossen ser den ut til åpne da ?

2,02 foreløpig

1 Like

Bagger varslet i går at en viss SKBN kunde fort kunne dumpe hvis det gikk litt ned, så ser du ordrebidlet på morran i dag, suspekt :slight_smile: (jeg tror ikke det er deg Kronn)

2 Likes

Kurs ?
Er ute å køyre bil eg :slight_smile:

Rt 1,95 Kronn

1 Like

Issue 14 går live i kveld:
https://forums.thesecretworld.com/showthread.php?96028-March-31-2016

2 Likes

Ser ut som om den siger litt nedover men er uansett opp 88% i år :slight_smile:

1.86 nå

2 Likes

1,86, så er den 1 øre over sluttkurs for to dager siden, så ingen krise stemninger her.

2 Likes

1.83 nå så da er det vel krise :stuck_out_tongue:

1 Like

da er det bare å kaste korta :wink:

2 Likes

Hvor mye i pluss ender det i dag ?
Tipper 2,02

Veldig usikker, siste dagers oppgang har kommet av utålmodighet kanskje, ellers ingen nyheter annet enn små teasere, derfor ikke rart at det er litt tilbakegang. Vi skal vel være glade om den holder seg over 1.95?

De utålmodige vil bare bli mer utålmodige som ukene går : )

veldig så opptatt av SKBN baggern er

Alt avhenger av hvordan finansieringen løses fremover. Før det blir det mest trading tror jeg, litt opp og ned.

Det værste å tenke på er at det kan være det lureste jeg noensinne har gjort i funcom å være tungt investert nå før avklaring på dette uhyre viktige spørsmålet eller det kan være det dummeste jeg noensinne har gjort i funcom hvis f.eks. dumpingsemisjon 50 øre (eller konkurs). Og det er vanskelig å beregne sannsynligheten for disse to tilfellene. Dette gjør jo at det hele bærer mere preg for enkelte av gambling i stedet for investering.

Vanskelig dette, tenker jeg får høre det fra finansforvalter hvis dette går dårlig: “Jeg sa jo at du skulle vente til etter emisjonen med å investere her…”)

5 Likes

Tror det kommer av at han bruker SKBN selv. (Han har flere meglere, men tror SKBN er en av dem)

3 Likes

Han har solgt en del og skifter litt argumentasjon i håp om at flere følger han slik at han kan laste opp mer på 1.4-1.5 på nytt. Kan godt hende taktikken fungerer.

3 Likes

Nå fikk jeg mine 7000 ekstra, til 1.81 :slight_smile:

2 Likes