Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Funcom småprat

Det tror jeg ikke går å svare på. Prøv heller å se aksjen med nye øyne hver dag, til tross for at du har en forhistorie med kjøp. Det viktigste spørsmålet er: Hvis du ikke hadde noen aksjer, ville du gått inn i aksjen til denne kursen?

Holy crap, 1,60 nå! :smiley:

Etter litt nedetid er nå serveren oppe igjen, måtte rulle tilbake til en 3 dager gammel backup, derfor mangler noen innlegg.

3 Likes

1,55

Ser ut som Irathi blir ukas tradingkonge.

Er faktisk ikke furten for å sitte utenfor fordi jeg tror dette blir en pump and dump. Dvs det er mye emmisjonsaksjer som skal ut. Men hver mann får ta sin egen risiko. Gode muligheter for gode trader, så lenge man ikke låner seg til pipa!

jeg har lurt meg selv 2 ganger i dag på topp / bunn.

Sitter nå bare med 50% inne… for ja det kan være en prump and rump…

edit - samtidig, MCAP 300MNOK??- det er jo ikke mye freud… Ikke dersom vi har troen på CE, da er jo 500-1.000 mer lignende.

1 Like

Jeg skjønner ikke dette helt. Når emisjonen var stod det vel at de nye aksjene var i handel 10. juni. Det er da fredag om 1 uke. Flere som sier de er ute allerede, stemmer det?

Frisk Funcom i dag! Ett spm til dere som har fulgt med i det siste! Rep emisjon , den er også på 0,55 kr!? Når blir denne satt i gang og er åpen for tegning i vps ?

Hvis du sendte meg privat mld om deltagelse i vår fiktive emisjon i løpet av de siste tre dagene, send gjerne mld på nytt :slight_smile:

Jeg tror det er en sjans for at vi ser 2 kr i dag… - men liten

Mer trolig at vi ender på 1.3

Joda Mcap er ikke allverdens, MEN det er fryktelig mye aksjer som ligger i hendene på VELDIG spekulative personer, Samtidig jeg har hatt feil før, og unner de som har høye snitt en liten gevinst. Får bare håpe folk er smarte nok til å ta de gevinstene.

1 Like

Ser ut som Handelsbanken tar litt gevinst i hvert fall

Er ikkje god på trading, så blir sittande heilt i ro.

Trur ikkje det er noken god ide å selge no.

Kommmer til å gå opp 40 % i dag. Og så videre opp mandag. Har snitt på 1,9 Kjøpte rett før emisjon på 2,7. Og så på 1.0.

La Funcom gå amok:)

2 Likes

Det som skremmer meg mest er at det virker som flere tar veldig stor risiko med funcom, dvs at de handler for lånte penger.

Nå skal jeg jo ikke klage selv siden jeg tok megarisk på TSW, men kom ut med veldig pen gevinst.

Og når vi vet at det blir frislipp av fryktelig mye aksjer, om kun en uke, så ja…

1 Like

Hvor tror dere dagens rally ender?

  • 1
  • 1.25
  • 1.5
  • 1.75
  • 2.00
  • 2.5

0 stemmegivere

Stor gratulasjon til dere som sitter inne. Jeg prøvde meg på et kjøp på 1, men feiget med ut med en liten gevinst pga all skrivingen om hva det vil si når emisjonsaksjer på 0.55 kommer i markedet senere i år, samt at som dere skriver så er det mange spekulative penger inne.

2 Likes

Veldig få som kunne forutset at Myrseth skulle hive seg på Hype toget. Men ikke uventet når man kjenner til koblingen han har til Lars og Xtrainvestor. ( folk der påstår at Myrset muligens er part emmisjonen). Og det er risiko nok for meg å styre unna.

2 Likes

re:

Skal Funcom sin verdi være lik “black thursday” skal kurs være 1,43 kr

Men dette scenarioet var uten kontanter til å kunne gjennomføre spill satsninger og nå som det nærmer seg release for hver dag bør også kursutviklingen gjenspeile den nye virkeligheten med et selskap som nå har både muligheten i orden og et spennende spill på trappene. 12 kr var vel et noe luftig kursmål , men 3 kr (mitt target) er neppe det slik jeg ser det.

2 Likes

Blir rep emi satt til 0,55 til oss voldtatte aksjonærer som satt over emi krakket :wink:

Lufter min situasjon for de med litt raskere hodet en meg.
Satt med 86k til 1.94 før smellet,
snittet meg ned med 1.71 v/kjøp av 32k til 1.04

Hvor mange aksjer lønner det seg å selge “med tap” på 1.6?

Vurderer også å selge hele potten om vi snuser på mitt snitt idag, for å komme meg inn når den (forhåpentligvis) daler lengre ned igjen.

1 Like

Dææven a penger dere tjener nå?

PS : var tekinvestror nede en stund, eller var eg midlertidig utkastet ?