Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Gi ditt bidrag til Juleaksjonen 2017 🎅

Stopper vi pÄ 10000?:open_mouth:

1 Like

200 til hver! Det er viktig Ä ta en pause i den travle hverdagen en gang i blant og vÊre taknemmellige over hvor godt de fleste av oss her inne har det. God jul allesammen og mÄtte vi treffe pÄ nyttÄrsrakettene alle sammen sÄ vi kan gi ennÄ litt mer neste Är :rocket::blush::christmas_tree::fireworks::santa:

9 Likes

Slengt inn 200 til hver her og :slight_smile:

8 Likes

Har overfÞrt 200 til hver, bankoverfÞring er ganske enkelt du bare gÄr inn i nettbanken og legger inn kontonummeret :wink:

Barn av rusmisbrukere 1503 13 97003
Barnekreftforeningen 7058 09 33333

Da fÄr organisasjonen hele belÞpet i stedet for Ä betale 1.75% til VIPPS

9 Likes

Det du vet @holmes👍
Takk for tipset.

4 Likes

Jeg overfÞrte ogsÄ via vanlig bankoverfÞring. Trenger ikke vipps :sweat_smile::+1:

1 Like

Ble inspirert den dagen jeg sĂ„ denne aksjonen, sĂ„ da ga jeg 2000 kroner til hver av Barnekreftforeningen, Sykehusbarn og Sykehusklovnene (da det var de jeg fĂžlte mest for). Disse ble dessverre ikke merket med “Tekinvestor juleaksjon 2017”, men det viktigste er jo at pengene kommer dit de skal. :slight_smile:

Godt initiativ, @pdx!

13 Likes

Sant , det viktigste er at de fÄr bidragene :slight_smile: Her i trÄden er faktisk fÞrste gang jeg har skrevet noe om diverse formÄl jeg har gitt til, liker ellers Ä gjÞre det anonymt. GjÞr det ikke for Ä fÄ mest likes pÄ faceboka eller noe, det holder Ä vite at man har hjulpet en familie e.l, god fÞlelse :slight_smile:

6 Likes

Nei, “likes” har jeg aldri brydd meg noe sérlig om. Det betyr jo ingenting.

Apropos “likes”, sĂ„ gir Jernia bort gaver til forskjellige veldedige organisasjoner basert pĂ„ antall “likes” de fĂ„r pĂ„ hver kalenderluke. Det er jo en gratis mĂ„te Ă„ kunne vĂŠre med Ă„ bidra, om noen skulle fĂžle for det. :slight_smile: http://www.facebook.com/jernia/

Ikke meningen Ä Þdelegge trÄden, men det er jo en hyggelig sak.

4 Likes

Bump! Fortsatt mulig Ă„ gjĂžre en god gjerning :smiley:

1 Like

Synes de som har tatt/tar gevinst i Funcom etter den flotte oppgangen kan donere litt ekstra til de svakeste :smiley: Barnekreft og Barn av rusmisbrukere, gode formÄl :+1:

5 Likes

da har jeg fÄtt ut fingeren ogsÄ, bedre sent enn aldri? ga 200 til hver og merket hilsen tekinvestor juleaksjon

5 Likes

Javel og hva med dere i Nano?:thinking::stuck_out_tongue_winking_eye:

250 kr til Barnekreftforeningen merket Tekinvestor juleaksjon.

8 Likes

Da ble det 200kr til hver fra meg ogsĂ„đŸŽ

7 Likes

Jeg har selvsagt gitt allerede, og skrev tidligere her at hvis Nano gÄr opp sÄpass at jeg realiserer gevinst sÄ skal jeg slenge inn noen sedler til :smiley::+1:

2 Likes

Samme her. Selv om jeg ikke skulle realisere noen gevinst i Fun nÄ sÄ blir jeg med pÄ Ä gi mer om du gjÞr det samme @Oilimp :slightly_smiling_face::+1:

Etter dagens Pcib rus fÄr ogsÄ disse bidrag fra meg i dag:
‱ Landsforeningen for hjerte- og lungesyke
‱ Foreningen for hjertesyke barn
‱ Munn- og Fotmalere

Oppfordrer andre PcibÂŽere Ă„ stĂžtte Juleaksjonen her :santa:

5 Likes

Munn og fotmalere? Eeehh
vet ikke helt om jeg tþr spþrre, men hva er det?

1 Like

Bump! 8tegn

2 Likes