Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Hva er din portefølje?

Novo har jeg haft længe men har blødt lidt i den i den sidste tid, grunden dertil er at de skruede ned til 10% vækst i stedet for 14-15 % som de havde guidet med tidligere, men altså i sidste kvartal tjente de altså 150 millioner… OM DAGEN!!!

Derudover har jeg lidt Vestas købt i kurs 37 i 2013 :wink:

Novo syntes jeg altid er et godt køb til den lange bane

(grunden til at jeg har mange norske aktier i øjeblikket er den lave norske krone)

5 Likes

Jeg har følgende for tiden

Funcom
Opera
Kog
Bionor
Bull brent x3

6 Likes

Alt for mange selskap, hvis jeg i dag skulle kvitte meg med ett, ja da blir det Funcom…
NEL er også muligens litt for langsiktig greie med endel usikkerhet. Selv om jeg tror hydrogen kommer…vanskelig dette. Men dagen i dag er fantastisk. Fra en bloooodrød mandag til en særdeles oppløftende fredag.
God helg, flott tone her inne.

AXA
BAKKA
BON
FUNCOM
GIG
GRO
MHG
NEL
VEI
VISTIN
WEIFA

Dette er 75%
De siste 25 % er i aksjefond.

4 Likes

Jeg har Bakkafrost og Funcom. 60/40. Men mest cash nå. Nest mest bitcoin. Så har jeg DNB Technology, Delphi Norden og Gambank et eller annet. Vil ikke si jeg tar inngang i Funcom nå, bare leke litt frem til emi. Frykter jeg ikke får være med i emi siden jeg ikke kjøper nok.

3 Likes

15 desember så min portefølje slik ut:

Her er min portefølje
Thin Film Electronics 78,6%
Asetek 21,2%

Pr. idag ser den ikke så veldig mye annerledes ut, men jeg har fylt på med både Thin Film og Asetek aksjer:

Thin Film Electronics 53,3%
Asetek 18,6%
Ren kapital 28%

3 Likes

“Mest cash nu” :slight_smile:

Det har jeg aldrig kunne… altid en posision som skal prøves… men måske noget jeg skal prøve og mestre…

Håber snart på nyt fra Funcom omkring emi så jeg kan købe en post igen…

Oppdatering:

Thin Film Electronics 60%
Asetek 16.9%
Star Vault AB ser. B 14.7%
NOD Warrant DNM ISIN NO0010749864 7.3%
Cash 1.1%

7 Likes

Jeg har ikke gjort så mye, har aksjer i: Natto, Funcom, Seamless, Stillfront, Next og noen få Kitron. Ellers er jeg lang bitcoin og short omxs30 (Stockholm) og noen kroner i et hedgefond.

Har en del aksjer, men prøver å holde meg til selskaper som er ganske uavhengig av konjunkturen, samt eiendom og råvarepriser, men det er ikke noe jeg regner med å kunne selge dersom risikoviljen og likviditeten blir borte på børsen.

Har mulighet til å øke eksponering dersom børsen blir veldig billig og kan i så fall tenke meg å gå tungt inn i indeksfond, kanskje om et år eller to.

7 Likes

Dette er min portefølje per i dag.

Funcom
Starbreeze
Nattopharma
Interoil
GIG

Så fisker jeg etter litt PCIB, som jeg skal sitte på helt til de enten har kurert kreft eller går konkurs :smiley:

Har 50% i aksjer og 50% i cash. Holder alltid et øye med Thin og vurderer løpende en trade der. Lurer på om jeg skal prøve meg på XACT Derivat BEAR etter hvert, men slike papirer er helt nytt for meg, så vi får se :slightly_smiling:

5 Likes

Min portefølje:

NAS
FUNCOM
AVM

Vurderer AXA.

Sitter også med cash for olje eller indeks. Mulig en del havner i gruvedrift i utlandet hvis Gull etablerer seg over 1500.

6 Likes

Min portefølje:

Bitcoin
Funcom
Bakkafrost
Rec
ThinFilm

6 Likes

Har solgt mig ud af QEC, da jeg tror den bliver billigere efter de har fremlage Q4, så nu har jeg:

Apcl
Rec Bull
Kværner
Novo Nordisk
Vestas Wind Systems

Har Thin,Funcom og Gig i kikkerten

5 Likes

Akkurat nå - 27/2:

  • GIG (44,6%)
  • AXA (32,6%)
  • Betsson (11,5%)
  • Avocet Mining (6,3%)
7 Likes

100% Funcom :heart:
Det blir enten eller, krysser fingrene for enten, ellers blir det dårlig med ferie i år.

8 Likes

Satser på avkastning foran sikkerhet :grinning:

Jeg solgte Bakka i går, usikker på om jeg går inn igjen eller om jeg øker i Mhg.
Vil uansett øke i fisk.

3 Likes

Pr. nå ser det slik ut.

  • AXA (15%)
  • QFR (20%)
  • HUGO (20%)
  • FUNCOM (45%)
5 Likes

4.mars 2016

Thin Film Electronics 53,7%
Star Vault AB ser. B 17,3%
Starbreeze AB ser. B 15,9%
Cash 13,1%

5 Likes

Fisker litt i Kitron og økte med noen prosent der. Hadde vært lurt å satse hardere for et år siden, men har jo fortsatt tro på oppgang, så kan vel like gjerne øke litt mer.

1 Like

Endring:

Kastet ut Betsson og Avocet Mining. Tatt inn NEL i stedet.

Nå 5/3:

  • GIG (44,2%)
  • AXA (33,4%)
  • NEL (9%)

Cash (13,4%)

5 Likes

Tok inn SR-Bank i dag på kr. 40,30. Så nå har jeg Bitcoin, Funcom, SR-Bank, Bakkafrost og ThinFilm.

2 Likes