Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

Noen som har sett noe pÄ Monetha (ETA)?

Virker litt interessant, og teamet som stÄr bak virker solide - folk fra Adform, PayPal, tidligere advisory for Philips og Amazon for Ä nevne noe.

ICO’en var unnagjort pĂ„ 18 minutter, og kursen i dag er et stykke under dette.

Dette blir for dumt. Bitcoin er jo the mother of all coins og er grunnen til at fiat kommer inn i markedet in the first place.

Kanskje bitcoin har utspilt sin rolle?

1 Like

@anon32514480 - eneste grunn til at BTC er gateway drug of choice er fordi den har first mover advantage. NĂ„r man kan (etterhvert) veksle direkte fra FIAT til altcoins, hva tror du skjer da?

Hvor er det beste stedet Ă„ handle kryptovaluta?`Og hvilken ville dere anbefalt?


 :roll_eyes:

1 Like

Jeg har ikke veldig mye innsikt i kryptovaluta, sÄ bÊr over meg med et muligens dumt spÞrsmÄl:

Siden Bitcoin tok helt av har flere og flere gripet muligheten til Ä starte sine egen kryptovaluta. Vil det ikke pÄ et vis vÊre sÄnn at hele kryptomarkedet vannes noe ut jo flere det blir om beinet?

Har kjĂžpt meg inn igjen i Bitcoin og Etherum i dag. Mest i Etherum.

7% avkastning siden kl 0930 i dag :slight_smile:

3 Likes

Har ikke tenkt Ä selge meg ut til fiat, SÄ er spÞrsmÄlet er, hvem fÄr stÞrst korreksjon?

KjÞpe Ether for BTC eller bare holde BTC for bunnen er snart nÄdd?

Ikke uenig i det slik det er i dag. Men det er for dumt Ä betale 250 spenn for Ä gÄ mellom bitcoin og fiat. Det kan ikke fortsette sÄnn pÄ sikt

Mer enn doblet etherum investeringen pÄ 42 XBT

Helt enig Frank.

Det kommer an pÄ hvordan du ser pÄ det. De som har tro pÄ krypto mener jo det pÄ sikt vil overta aksjemarkedet i markedsverdi. Hvis du sammenligner total market cap pÄ krypto (512 milliarder dollar i skrivende stund), med Nasdaq f.eks, vil du se det er ganske stort rom for Ä vokse.

En annen ting du mÄ huske pÄ er at ikke alle coins og tokens er like. Ethereum oppfyller f.eks en helt annen rolle enn det Bitcoin gjÞr.

1 Like

Ethereum oppfyller samme rolle som Bitcoin pluss mye mere.

3 Likes

Men det er ikke bitcoin. :wink:

1 Like

OK, det jeg mente var at Ethereum ikke fĂžrst og fremst var tenkt som en valuta / transaksjonsmiddel som det BTC var.

1 Like

Det er bare noe folk sier for og ikke irritere Bitcoin maksimalistene og statlige myndigheter.

Etter de siste dagers fall blir man litt paff og selv tenkte jeg bare “jaja, jeg fĂ„r slutte Ă„ fĂžlge sĂ„ mye med, og bare sjekke igjen om noen mnd”. Gikk 1 dag sĂ„ var jeg i gang igjen :wink:

2 Likes

@Nocturne