Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta 💰 (Part 1)

hei.hvorfor ?

Advarsel pÄ svenske Finanstilsynet og mange artikler online som advarer mot denne scamen

1 Like

Nok om det, ja.

Andre som er inne i “nye Polkadot”? Ganske sĂ„ heftig volum pĂ„ Binance.

Har en liten post i Polkadot ja.

Jeg har gÄtt ganske tungt inn i dette de siste dagene. Sikkert litt FOMO men jeg tror det kan bli veldig pent pÄ sikt.

1 Like

Takk! Skal lese meg opp :+1:

1 Like

Fin reise :sweat_smile::star_struck:

Stor mcap ogsÄ nÄ. 8. Plass like bak Litecoin :muscle: Ikke oppdatert pÄ coinmarketcap enda ser jeg.

Edit: Forbi Litecoin ogsÄ nÄ :rocket:

LEND er opp 40x elns siden april og 100x siden den mistet nĂŠr sagt all verdi i 2018~

:frowning:

Den er vel mer enn det. Kan huske jeg kjÞpte lend for 0,003usd pÄ binance ifjord. Omsetningen pÄ binance lÄ pÄ rundt 2-3 btc i dÞgnet. Det har skjedd litt endringer siden da :sweat_smile::see_no_evil:

KjĂžpte du? :slightly_smiling_face: snart doblet seg igjen bare siden innlegget :slightly_smiling_face:

Tenker du pÄ Switcheo?

Neinei :slight_smile: kommentaren jeg svarte pÄ :slightly_smiling_face:

Switcheo er vel ned 18% idag. Jeg har ikke snakket om den :slightly_smiling_face:

Har hukommelse som en gullfisk, mulig med en liten repetisjon :see_no_evil:

Finregnet ikke pĂ„ multipler - det var mye uansett hvis man kom inn “tidlig” nok. Bag-holders er sĂ„ vidt i pluss :stuck_out_tongue:

Da har de isÄfall vÊrt gode Ä fÄ det til. Den er vel dobbelt sÄ hÞy som peaken pÄ 2017-rallyet :slightly_smiling_face: skal gÄtt gjÞre Ä ikke ha gof gevinst i den :slightly_smiling_face:

Kusama. Hadde et innlegg pÄ 8 usd og et for 3 dager siden pÄ 16. SÄ la du inn en kommentar. MÄtte bsre hÞre om du handlet. Den er rett under 35 nÄ :slightly_smiling_face:

Å den ja! Du var sĂ„ usikker/ lite info, sĂ„ jeg har ikke sjekket noe mer.

1 Like

Fin reise. Ikke mer en man trykker oppdater sÄ er kursen forandret. Over 37 nÄ :star_struck:

1 Like

Enjoy :slight_smile:

1 Like