Diskusjon Triggere PortefĂžljer AksjonĂŠrlister

Kryptovaluta - Teknisk analyse 2019 (TA) 📈

Markedsvolumet er manipulert nÄ og var manipulert i 2017 ogsÄ.

Hvis Trump twittrer at de forbyr bitcoin-mining, sÄ tror jeg ikke det hjelper sÄ mye at bitcoin er desentralisert. Det er forresten et forbud jeg tenker er pÄ sin plass i flere land enn Kina. Sinnsyk mÄte Ä kaste bort energi pÄ.

1 Like

hva med aksjemarkedet da? Roboter, twittermeldinger fra Trump , hedgefond osv?

Volum er volum. Om det er Ola Normann som kjĂžper noen av mine coins etter 200% gevinst eller om det er en stor hval som “manipulerer” kursen har vel ingenting Ă„ bety??

MÄ jo ha en grunn til Ä forby det da. Tror det er derfor krypto gÄr sÄ bra for det blir for barnslig et en pÄ twitter skal pÄvirke sÄ mye. Det er andre blockchain-lignende teknologier som bruker en brÞkdel av strÞmmen, derfor er bitcoin en veldig liten del av min portefÞlje.
Det er bare bullshit at det er forbud i Kina. Den kinesiske regjering sitter pÄ ekstreme mengder bitcoin som de ser pÄ som en investering.

1 Like

4 posts were merged into an existing topic: Kryptovaluta Generell trÄd :moneybag:

Ikke sant! Og vi sÄ jo alle hvordan det gikk


Siden strÞm er ferskvare sÄ kan man se pÄ mining som en mÄte Ä kapitalisere strÞm pÄ nÄr man har overflod av det.

1 Like

Fikk du Ăžkt shorten?

Posisjonen i gÄr ble lukket samme dag. Har ikke hatt tid Ä trade noe sÊrlig i dag.
Ser litt uavklart ut enda. Avventer. Tenker Ä hive litt mer midler inn pÄ kontoen til neste uke.

Ned over 1000 usd pÄ et kvarter :smile:

" The most reasonable reason for the flash crash was triggered by a mammoth-size sell order of 3,645 BTC that was executed on Bitstamp at around 10:00 PM ET. That essentially explains why there was such a huge price spread between Bitstamp and other cryptocurrency exchanges, such as Bitstamp and Coinbase.

A startling $250 mln worth of longs on BitMEX was liquidated after the BTC price plummeted as a major slap in the face for the bulls."

“Notably, the 20 percent price spike that took place on Apr. 2 was also allegedly orchestratedby a single party by engaging in high-volume trading on multiple exchanges when the liquidity was at its lowest point.”

5 Likes

I 15 min chartet er det en liten HS med potensial ned til 7k, dobbel toppformasjonen med potensial ned til 7k er realisert mens den “litt” stþrre HS-formasjonen vil ha potensial ned til 5500 :open_mouth:

2 Likes

Tenker den stĂžrre HS’en skal fĂ„ kjĂžrt seg. Har target ned til 6k i fĂžrste omgang men ja, den kan sikkert overshoote. Er spennende Ă„ se HVOR det snur. Ligger inne med en lower high nĂ„ men er overrasket over at den hentet seg SÅ fort inn igjen. Ser enda bullish ut.

Oppdatert: hvor stÄr BTC om 1-1.5 Är?

2 Likes

Stille i fjÞset her folkens? Ligger inne med en vimpel nÄ, brudd i morgen eller ila. helgen :slight_smile:

4 Likes

Ser vel egentlig mer ut som et flagg? Ser pent ut da. :slight_smile:

Ja, det kan vÊre et flagg ogsÄ, jeg ble litt usikker pga. den fÞrste toppen hvor det ikke ble brudd opp, men det er konsolidering sÄ utelukker det ikke.

Momentum indikatorer og volum er avtagende, sÄ noe skjer snart :slight_smile:

1 Like

Har penger pÄ vei til coinbase nÄ, hÄper pÄ en liten dipp selv om det ser dÄrlig ut :slightly_smiling_face:

Ascending triangle breakout. Measured move gir target pÄ ca. $9400 :wink:

3 Likes

50 dagers ser ut til Ä krysse over 200 dagers i Ripple i Daily chartet nÄ?
FÄr forresten kjÞpt XRP pÄ Nordnet.

Iota har annonsert partnerskap pĂ„ partnerskap, ser ut til at den bryter oppover nĂ„đŸ˜Š

1 Like

Spekulativ HS i BTC - target ca. $5600 ved brudd.

1 Like