Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL - Småprat (NEL)

Noen som har TA på denne?

Dnb Markets kom jo INN på listen. Hvor ser du de reduserte?

1 Like

Haha så ikke markets, så de kjøpte på sin egen nedjustering? Nr 6 dnb Norge.

Slik blir bildet når en gjeng europerere gir blanke faen i alle tekniske signaler, emisjoner, virus og negative kursmål (av et meglerhus som tar en god nevne aksjer samme uke)
Sagt det før, og sier det igjen:
Hva vil de?

Om du sikter til Clearstream har du vel fått nøyaktig det samme svaret hver eneste gang du har spurt, vil jeg tro🙃

De er fortsatt en «horde av tyske aksjonærer» som har blitt samlet under en konto, litt på samme måte som feks Nordnet

1 Like

Jeg kommenterte egentlig det tekniske bildet, men ja. Jeg vet det er flere en 3 stykker :stuck_out_tongue_winking_eye:
Ledelsen i Nel brukte mer betegnelsen en gruppe enn en horde for et lite år siden. Det spesielle er jo at at de øker noe så kolossalt. Det er ikke tyske Nordnettere. Da hadde børsuro og annet gitt utslag…

1 Like

De har vel vist en slide med ca 50 personer. Virkelig spesielt at de snart er oppe i 40% uten at vi vet hvem som er bak.

Jepp. Er nok flere som ligger under de igjen da. Uansett så har de troen. I forrige uke økte de med mer en hele beholdningen til nummer to på listen. Nesten hver uke siden sommer 2018 har de økt. Kun noen få uker det har vært justeringer.
De har vel nå omtrent like mye som topp 20 hadde totalt i 2017 :stuck_out_tongue_winking_eye: Fint for oss som sitter i ro.

Liten sperre på 10.00 her
sperre 05.02.20

Så rykter om oppdatert kursmål fra SB1M fra 10 til 20 kroner på shareville :steam_locomotive: Noen som bruker de?

2 Likes

Spenstig kursmål i så tilfelle. Ikke uenig. Elektrolysemarkedet vil bli enormt de neste årene…!

Fin bekreftelse :+1:

Førstesiden av analysen

1 Like
1 Like

En fersk aksjonærliste for NEL er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

1 Like

Stor fare for knall og fall om ikke Nel blir nevnt. Mer om utrulling av stasjonsnettverket kommer vel ikke før til våren, så jeg tror godeste Trevor kommer med helt andre nyheter. Håper han har fått mer kapital, og flere solide partnere ala Iveco som styrker caset til Nikola.

Fikk Cybertruck seg litt konkurranse:)

https://nikolamotor.com/press_releases/nikola-unveils-the-nikola-badger-pickup-73

1 Like

NEL blir ikke nevnt eksplisitt, men de skriver dette:

  • Nikola is currently planning 700 hydrogen stations to give North America hydrogen coverage
  • Initial hydrogen station locations are finalized and will be announced this quarter

Kan ikke huske om de har nevnt dette med «this quarter» tidligere – noen som husker?

Men blir dette tatt imot som positive nyheter imorgen på børsen da mon tro, siden NEL ikke direkte ble nevnt, men man skjønner vell at NEL har noe med dette å gjøre alikevell.