Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL - Småprat (NEL)

Helt utrolig hvor nel går
Angrer på ar jeg solgte for en stund siden med snitt på 3,2 hadde det jo vore fint og sittet nå :blush:

Alvorlig viktig at de kjører på og er med på volumøkning ihvertfall

1 Like

Tipper de trykker på ved neste store ordre. Ligger store power2x kontrakter i luften, og da trenger de mer kapasitet og dermed ny fabrikk. Nå som Nikola faktisk viser handling vil de ha mer en nok på Herøya med de.

Med den slappe tilnærmingen til hydrogen fra regjeringen, blir jeg ikke overrasket dersom de legger neste fabrikk til Europa eller US.

Fy fader. For en driv 19,49!!

Kontrakt på ca 30 mill. Stiger vel 3 milliarder på børsen da :stuck_out_tongue_winking_eye: Bikker 20kr i det minste :+1:

https://newsweb.oslobors.no/message/507575

3 Likes

Close 20,20. ATH og en barriere på 20kr brutt :love_you_gesture:Er vel ca 3 år siden i disse dager da kursen dippet under 2kr. Tror jeg handlet på 1,8-1,9kr.

4 Likes

Håper at du tok ikke ut gevinsten til nå :grinning:

Sitter igjen med en god håndfull som ligger i skuffen i nye tre år.

1 Like

Da er FTF inne i NEL. Let the shorting begin!

Folketrygdfondet går inn i Nel

4 minutter siden · Erik Steinsbu Wasberg

Folketrygdfondet kommer inn på de ferske aksjonærlistene til Nel mandag med 8,46 millioner aksjer.

Det gjør det statlige fondet til hydrogenselskapets 12. største aksjonær med 0,64 prosent av aksjene. Aksjeposten vil i så fall ha en verdi på rundt 160 millioner kroner med mandagens kurs.

Aksjonærlistene har et par dager etterslep, og det kan derfor være at Halvorsen har endret posisjonene sine de siste dagene.

Nel-aksjen har steget kraftig den siste tiden, men faller kraftig med 5,84 prosent mandag formiddag.

Det er fortsatt Clearstream Banking som troner øverst på aksjonærlisten med en eierandel på 45,59 prosent. Konten tilhører ikke én enkelt person eller et selskap, men snarere flere investorer som ønsker å forholde seg anonyme.

2 Likes

Snakk om vellykket emisjon. Rett opp mot ath high. Rått. Spent på hvem som kom inn, og videre planer. Ligger nok noe stort i gryta nå!

1 Like

Hadde i sin tid 700 000 aksjer til snitt 3,18. Buuurde ha sittet med dem nå🤪. Ingen aksjer her nå, men stor gratis med ATH👍

Auda. Jeg er også under 6 sifret nå, men sitter nå heldigvis igjen med litt. Tenkte faktisk påfyll om den dippet under emisjonskurs, men det ser ikke ut til å skje.

Ja, prøvde selv på det. Neida, ingen sure miner her. Var min aller første investering. Helt grønn, visste ikke om hverken trendkanaler eller støtte/motstand. Ble pen gevinst allikevel da😊.

Hadde selv 1.000.000 på snitt 2.1… solgte ut alt for tidlig. Tok meg plutselig i å være så tro mot investeringen at det ble en religion, så måtte selge meg ut pga. forelskelse til et selskap. Skulle fulgt følelsene som vanlig :see_no_evil::sweat_smile:

Fem år senere er jeg snart ferdig utdannet siv.ing i fornybart takket være Nel og bransjen. Så min egoistiske jakt etter rask kapital endte med den største longposisjonen som er mulig å ta (karrierevalg), noe jeg er fryktelig glad for i dag. Mer spennende bransje skal du lete lenge etter (sier vel alle genuint interesserte i sitt fagområde…:sweat_smile:)

3 Likes

Holden student du da! Da har du en fremtidsrettet utdanning, og kan nok velge og vrake i spennende jobber fremover. Gratulerer med flott long posisjon :smile:

1 Like

Blir spennende å se om eller når NEL klarer å tjene noe penger.

2 Likes

Framtidsrettet utdanning! Tok i min tid faget Combustion and Fuel Cells ved University of California. Snart ti år siden. Artig at denne teknologien endelig ser ut til å få litt traction. Gleder meg til å se flere biler med HY På nummerskiltet.

De sitter jo med en grei gevinst i nikola aksjer, som kanskje kan påvirke resultatet i positiv retning. Men på driften er det mest sannsynlig mange år igjen før de viser + i regnskapet, for å tjene noe på nikola må også kostnadene betydelig ned. Dette er blitt orientert om mange ganger, nikola driver ikke veldedighet og er ikke uten grunn at powercell trakk seg :slight_smile:

Damn homie

image

1 Like

KATASTROFE !!! :astonished: