Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

NEL - Småprat (NEL)

Sitter på toget videre, takk for turen! Hørte de hadde ben & jerry’s kuler med valgfritt strø om et par stopp, men mulig det var rykter.

Vet ikke om vi skjønner hvor stort hydrogen er i Tyskland ? :thinking:

4 Likes

Det er stort og litt av grunnen til at eg gikk inn, ser om går ombord igjen, men erfaringsmessig er lite lurt å gå innigjen for min del, set ann utover, nå må det jobbes litt

3 Likes

Gikk ut litt tidlig ja. Men viktig å holde planen

Der gikk den over 7

Hissig volum.

Hehe prøver noen å kjøre ned kursen under pressekonfen for å gi intrykk av dårlig nytt.

Bare godt nytt i presentasjonen hitill sånn jeg ser det.

Hele seansen bærer jo preg av kontroll og trygghet hvor de mest snakker om veien videre uten noe mere om og men

Fantastisk trading her. Jeg er fristet til å skrive en masse her, men har vel egentlig lovet å holde meg borte. Så begrenser meg til å si

Vær forsiktig!

Og så skal jeg komme tilbake om en stund å si Hva var det jeg sa…

2 Likes

Du skriver vel stort sett bare på tråder hvor du har satt short og skriver «nøytralt» uspesifisert, eller? :slight_smile:

Jeg rører ikke NEL med ILDTANG. Hverken long eller short.

3 Likes

Hvorfor ikke.
Fordi du mener å vite hvem som trader og motivene de har? Og at det dermed skal langt ned igjen.
Hvis du tror du veit alt dette. Hvorfor tjener du ikke penger på å bli med?

Men
10-15 europere har kjøpt seg opp til 30%.
Såda er det jo de som direkte og inndirekte skaper volumet.
For at tesen over skal stemme burde det være disse du mener du veit noe om. Iom andre mindre tradere ikke betyr noe uansett i denne situasjonen.

Hva mener du du veit om dem?
Hva ellers skulle det «masse» du kunne skrive om være?

Det er ennå langt opp til årstopp.
Hvorfor skal vi ikke se 10 tallet igjen innen sommeren, når de store investorene har troen?

1 Like

Satsingen til Hyundai ser ut til å bli formidabel framover innen tungtransportsektoren. Da er det hydrogen, som gjelder.

4 Likes

China’s Hydrogen Vehicle Dream Chased With $17 Billion of Funding

Kina tar full sats på hydrogen. Utfordring eller mulighet for NEL.

1 Like

Det er selvsagt lov å mene hva en vil om NEL. Uansett er selskapet en het oppkjøpskandidat.
Å anta en oppkjøpspris 100% over dagens, er rimelig sannsynlig, utfra den store interessen vi ser.
Tror selv på at det kommer et bud på selskapet i løpet av høsten

Oppkjøp på 18mrd NOK? Hvilken kroppsåpning hentet du det beløpet fra?

4 Likes

Vent og se :wink::+1:

Må være der solen sjelden skinner :slight_smile: Men er lov å leve i håpet :slight_smile:

Editor du minner om en veldig ivrig skribent på HO, ser ingen mørke skyer kun fryd og gammen uansett.

Han er jo søkklasta :joy:

Om du tar en titt på Rec. Fra ca 290 kr pr aksje til i dag 50 øre. Så vil nok si Kina vil bli store utfordringer for Nel ja.

2 Likes

NEL har ingen teknologi som ingen kan kopiere…

Så kina er definitivt en utfordring som kan drepe NEL.

1 Like