Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Fundamentale forhold 2019 (NANO)

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Når kan vi forvente oppdaterte tall på Archer? Hva har selskapet sagt?

Tror ikke de har kommentert eksplisitt når vi går Archer-data, men basert på tiden det tok å rekruttere og få godkjent safety i første cohort så burde det vært klart i midten av desember. Regner med vi hører noe innen januar er omme.

1 Like

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Hver måned kårer jeg det jeg kaller Teksperter™ for noen av de mest populære investeringene våre :slight_smile:

Det er de 3 medlemmene som har fått flest likes på innleggene sine de siste 90 dagene. Teksperter™ får også en unikt merke på profilen sin og et trofé-ikon ved siden av navnet sitt. Du kan bli Tekspert™ i flere aksjer/investeringer, og troféet vil bare vises i tråder der du er Tekspert™.

Her er denne månedens Teksperter™ og det mest likte innlegget deres fra de siste 90 dagene:

  1. @Savepig (394 likes)
  1. @TyrionIV (275 likes)
  1. @Nocturne (208 likes)

Resten av topp 10:

  1. @Fornybar (148 likes)

  2. @Inkognito666 (134 likes)

  3. @Hallakis (96 likes)

  4. @TheObserver (95 likes)

  5. @vegar_beider (92 likes)

  6. @JTHP (86 likes)

  7. @Snoeffelen (76 likes)

Gratulerer!

40 posts were split to a new topic: NANO Fundamentale Forhold 2020

Da bør cohort 2 være ferdig ganske snart da?

Det bør den ja

En fersk aksjonærliste for NANO er tilgjengelig for Insider-medlemmer. Ikke Insider? Les mer og prøv gratis

Det viktigste her er at Folketrygdfondet igjen ikke har lånt ut nye aksjer til shorting og at det ikke har skjedd siden november. Ellers bare små endringer.

Da bør cohort 2 være ferdig ganske snart da?

I det minste bør vel Nano kunne ha mottatt og offentliggjort safetygodkjennelse for Archer-1, cohort 2, kalt 1b, om ikke lenge?
Det bør jo være lite som tilsier at ikke 15/40 har god nok safety. Det vet vi jo allerede fra Lymrit-studiene. Likevel vil det kunne være en kurstrigger å få bekreftelsen.

2 Likes

Går Archer-1 “hjem” og Cohort 1b også gir 100% CR vil det neppe bli emisjon på 22, men diverse ganger høyere. Med 100% CR på Cohort 1(a) friskt i minne, tror jeg emisjonsspøkelset er overdrevet. Archer-1 resultatet, med 9 undersøkte og der 3 allerede har 100% CR, vil foreligge før ny emisjon. Her gjelder det å forstå tidsaspektet. Archer-1 resultater senest i 2Q20. Og emisjon kan evt. tas senere om ikke Nano allerede er solgt til BF.

Hjelpe meg, er ganske så lei det emisjonssnakket. Trodde det var ferdig diskutert, men nei her er det hakk på hakk i plata

Hæ??

Det betyr vel at M ser for seg 3 i cohort 1 og 6 pasienter i cohort 2 …

Hvor har han det fra?

Blir 3-6 i Cohort II visstnok.

3 hvis dosen er Ok, 3 til hvis noen av pas. viser DLT.

Jada, jeg skjønner det.

Men jeg skjønner ikke hvorfor han budsjetterer med 6 pax.

Hæh InVivo. Hva med å lese linken? https://clinicaltrials.gov/ct2/history/NCT03806179?A=2&B=3&C=merged#StudyPageTop