Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

It’s ok :slight_smile: Det har vært mye i dag, men det har vært en super dag for alle aksjonærer :slight_smile: Nå er det bare å legge seg, sove godt, og gjøre seg klar til korreksjonen i morgen… Neida! Håper vi får litt mer trøkk før helga er i gang :facepunch:

4 Likes

Hehe, er nok en stund til jeg kan finne puta.
Skal prøve meg på et puslespill fra Frontmasta .

Mener å ha lest dette før, men husker ikke hvor…

«Frontmasta

I går kl 23:21413

Har funnet…The present inventors have to their surprise found when doing experiments with low dose rate beta emitting 177Lu-labeled HH1 antibody (also named 177Lu-tetulomab or Betalutin) against the B-cell associated antigen CD37, that cells treated with this would up-regulate the expression of both CD37 and CD20.»

Håper det blir mer fres i kursen i morgen. Kult om den stikker videre oppover.

Edit. Puslespillet ser ut til å være et patent

Nå som samarbeidet med Orano har nådd ash med sine prekliniske forsøk, er det ikke fritt for at jeg kom til å tenke på det andre, svenske samarbeidet med Affibody.
Affilutin.
Er jo en del av Eurostars. Prosjektstøtte til 2020.
Forsker på en ny behandling for multipelt myelom.

1 Like

Du tenkte på denne her?

3 Likes

FPD Archer, Frem med popcorn bøtta i dag ja😁

5 Likes

Nå uttaler de dette klart og tydelig, det er bra! Tidligere har jo de antydet at dette kan være en revolusjon innenfor behandling av NHL.

image

'‘If the preclinical results translate to patients, this may indicate a new way to administer biologic therapy in FL.”’

1 Like

Liker stilleperioder!! Mer av dette! :sun_with_face::+1::clap::gift::scream:

8 Likes

Kanskje litt pirk av meg, men cut-off for abstraktet vi fikk i går var vel 22 juni?
På ASH får vi nok oppdaterte data regner jeg med :slight_smile:
Anyway, nå får vi bare nyte at Archer-1 er kicket i gang med FPD! :money_mouth_face:

When it rains it pours

5 Likes

Under 2 uker til neste mulighet for PRIME.

Er det en mulighet for at de har søkt i slutten av september, eller er det mer sannsynlig at de søker etter f.eks ASH?

2 Likes

Nå kan det ikke gå lang tid før det kommer penger til å kickstarte resten av pipelinen til Nano! Ledelsen kan ikke sitte på disse fantastiske resultatene uten å ta grep. Få på plass en partner! :smiling_imp:

Når kommer budet fra Novartis?

2 Likes

Nordic Nanovector demonstrerer sin helt spesielle versjon av stilleperiode. “Nei vi har ikke tid til å snakke i telefonen, vi driver og skyter kanon.”

14 Likes

Jeg satt og tenkte at sist det kom så masse nyheter så ble det emisjon.

1 Like

1 Like

I alle fall om de har tenkt å starte opp humalutin

De må gjerne kjøre emisjon for min del hvis det medfører oppstart av Humalutin studier og studier med 212Pb-NNV003 mot CLL.

Gi gass Nano!:rocket:

1 Like

FPD Archer-1

1 Like

I dag bryter vi 70 tror jeg. Det blir en utrolig underholdende neste mnd. :tada:

How come at det står 23:10 01.01.2018 der?

Edit: glem det. Stemmer vel med tidssoner om vedkommende holder til langt borte i øst

Ganske raskt fra recruiting site til FPD!

1 Like