Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2019 (NANO)

Bravo er kjent for å h en god porsjon humor, så dette var nok en liten wake up call til de som venter på «bunnen» og gigaemisjonen(e)

7 Likes

Fikk du meldingen én time før oss andre altså? :grin:

Jesus… må på apoteket og kjøpe aspirin. Holdt på få hjerteinfarkt.

Note to self: ikke lese meldinger før man tar på linsene…

2 Likes

Skulle selvfølgelig stå 08:03 ., for å være helt nøyaktig… :slight_smile: Men er vant til at Nano sender ut meld rundt kl 07, så derfor skrev jeg vel det uten å tenke meg om …:slight_smile:

4 Likes

Ja det var ett øyeblikk verden stoppet opp litt.

For det var jo noe med formuleringen:
«Signes global clinical and commerc…»

Så var det dessverre bare en non-news, egentlig.
Allikevel bra, Stein på Stein

Viktig CMC milestone, som jeg vil anta er den biten som kunne hindre MA.
For det ER mulig at man etterhvert har behandlet nok pasienter til å kunne få AA, men CMC ville uansett stoppet det.
Når det også nå etterhvert kommer på plass, så er det ingen tvil om at vi rykker nærmer.

8 Likes

Hyggelig at flere ser potensielt her. Først Sissner, så Skorstad. Hvem blir neste finansmann inn? Fredriksen og Hagen er store i Oncoinvent, på tide at RHL får de inn i Nano etterhvert

1 Like

Forøvrig ser det ut som hovedkandidaten til børssuksessen Oncopetides er bygget opp rundt samme lest som Betalutin

13 Likes

DLBCL benchmark:

Sa noen tøff konkurranse? :crazy_face: Og atter igjen er ikke Betalutin tatt med i denne oppsummeringen.

Uansett, Nano seiler opp som eneste aktør som satser på radioimmunterapi!

1 Like

Er vel pga av at Nano ikke har offentliggjort noe data fra DLBCL studiet?

Jeg tolket det også litt som “trolling” :wink:

" – Denne avtalen er en milepæl i vår strategi for å få regulatorisk godkjennelse for Betalutin, sier driftsdirektør Marco Renoldi i en kommentar" Det bygges fundament sten for sten for takeoff

3 Likes

Litt mer om Scholar-1 studiet

http://www.bloodjournal.org/content/early/2017/08/02/blood-2017-03-769620

1 Like

Har Nano kommet ut med noe faktiske uttalelser om DLBCL studiet?

Ble fryktelig usikker her jeg sitter og fantaserer plutselig over en liten overraskelse.

Har det blitt en “etablert sannhet” fra “oss”?

Vi har vel ikke fått noen som helst data fra DLBCL, så for min del så tar jeg det som en uventet, stor bonus om de lykkes der.
Akkurat som jeg gjorde angående Archer-1, men nå er det vanskelig å ikke ha en ganske god tro på at de vil lykkes i vert fall til en viss grad i Archer-1.
Angående Betalutin i 3FL så er jeg 99% sikker på at de vil lykkes.
Så gjenstår det å se angående andre indikasjoner, som MZL og andre.
En meget spennende tid har vi foran ,såpass kan vi si! :slightly_smiling_face:

Ikke uttalelser av Bravo “Not so good…” eller “ikke ha store forventninger” i en setning på kvartalsrapport?

Om DLBCL benchmark ref @InVivo litt lengre ovenfor stemmer (noe jeg går utifra er riktig) så er ikke det så mye å rope wow over.

Fra Q2:

Rekruttering til doseeskaleringsfasen av LYMRIT 37-05 studien med Betalutin® i gjentakende diffust storcellet B-celle lymfom (DLBCL) er fullført. Foreløpige resultater er ventet i andre halvår 2019

1 Like

Bravo sa noe . Sjekk siste transkript av presentasjonen på siste kvartalsreport nå i august. Ligger link på fundamentaltråden, Fikk ikke til å legge den inn på ny nå.

Jeg mener å huske at Bravo enten på Q2 eller RD dag har uttalt at Betalutin egner seg som kombinasjonsstudie i DCBL. Dessuten at man planlegger videreføring av DCBL i Q1 2020.