Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Småprat 2020 (NANO)

Driver og graver litt her… Er vi enige om at Nano kan rekruttere fra 3L FL (R/R) til Archer-1? Slik jeg ser det kan de rekruttere alle FL R/R som har hatt minst én tidligere behandling.

1 Like

Eg så møkk lei den drittkursen på nano aksjene🤯

5 Likes

Den er jo opp som bare det fra forrige emisjon, dette er luksus. :slight_smile:

1 Like

Jeg tror DETTE er luksus :smiley:

7 Likes

Tja, tilbakefall og mindre en 25% lymfom i benmargen.

Så jeg tenker ja

NORDIC NANOVECTOR ER ONE TO WATCH Q2, Q3 OG Q4 I 2020

Hvorfor sier jeg det nå? Hvorfor skal vi som småaksjonærer bry oss om denne aksjen som Gud glemte? Ta en titt på hva jeg ser for meg av bullish hendelser i 2020 etter Q4. Nordic Nanovector kommer til å gå fra usexy til Charlize Theròn over natten, og i mine øyne er det langt mer sannsynlig enn usannsynlig. Ballet starter med Q4 den 27.02.20 - tørr du å være utenfor etter dette?

  • Oppdatering på innrullering til PARADIGME på Q4 den 27.02.20
    Denne hendelsen har i mine øyne potensiale til å kickstarte transformasjonens år for Nordic Nanovector. Klarer de å vise at de rekrutterer on track til å bli ferdig i 2020 - da har de lagt listen og presentert argument nr 1 for å overbevise større investorer om at året kommer til å bli som vi ser for oss. Det viktige å følge med på her er at ingen forsinkelser eller forbehold om forsinkelser meldes. En melding om 50% innrullering burde komme mellom 4Q19 og 1Q20.

  • Archer-1 safety på 15/40 (kohort2)
    Det er ikke gitt at medisiner i kombinasjon oppfører seg likt som i monoterapi. Å bestå safety i kohort 2 er noe vi så klart ønsker, men heldigvis trenger det ikke være livsviktig, fordi 10/40 også har vist lovende effekt i populasjonen. Vi kan vel likevel si at investorene ønsker å se at kohort 2 også består safety.

  • Foreløpig effekt på de 6 første pasientene i Archer-1
    Passerer Archer-1 safety med bruk av 15/40 ønsker vi å se effekt også med denne dosen. Fordi det er så lavt antall pasienter har ikke effekten i seg selv alt å si, det viktigste er at de rekrutterer studien on track til å vise den fulle studien senere på året. Får vi 5/6 eller over her tror jeg likevel det vil kunne bidra til eventyrlige forhåpninger mot ASH 2020.

  • Komplett innrullering av Archer-1
    Ikke livsviktig å få på plass i H1 i mine øyne, men det vil fortelle investorene at Archer-1 på ASH er en “sure thing”. Hva blir ORR og CR i den fulle studien? Får vi oral presentation? Hva vil disse dataene medføre av medverdi til partnersamtaler?

  • Passering av interrimavlesning av de 60 første pasientene i PARADIGME
    En eventyrlig derisk og den viktigste av alle sammen med komplett rekruttering. Her får NANO vite om en eller begge eller ingen av armene er gode nok til å fortsette studien. Det gir verdifull info de kan bruke som leverage til å hente penger, noe jeg tror de drøyer med til etter dette punktet.

  • Avtale for filing/salg av Betalutin i EU-5 og resten av verden
    For å maksimere aksjonærverdiene vet jeg ikke om det er noe vits å vente lenger enn etter interrimavlesningen før de har nok leverage til å skaffe gode betingelser ved et salg av enten EU-5 eller resten av verden utenfor US. Det selskapet og aksjonærene trenger er en solid up front til å starte flere studier og forberede launch i US. Hvis en partner får tilbudet etter interrim og når selskapet har data fra ~18 pasienter i Archer-1, kan jeg ikke skjønne annet enn at det vil kunne være flere interesserte.
    DETTE KOMMER TIL Å KOMME SOM LYN FRA KLAR HIMMEL.

  • Presentasjon av Archer-1 på ASH 2020
    Jeg trenger ikke å si mer. Om de velger å stille ut Archer-1 der og ORR i studien blir hva vi kan håpe på, er det nesten så vi kan begynne å snakke om oppkjøp allerede før PARADIGME er godkjent. Dette har potensiale til å riste oppned på hele behandlingssystemet av NHL, og big pharma og andre investorer vil bli sittende igjen med ett spørsmål etterpå:
    Hva kan Alpha37 og Humalutin gjøre i kombinasjon med neste generasjons Rituximab og hva vil det kunne bli verdt?

  • Komplett innrullering av PARADIGME
    Om ikke selskapet allerede er på alles lepper (noe jeg ikke kan fatte) har dette potensiale til å gi forventninger langt inn i 1Q21. Etter detet gjenstår readout og filing, oppstart av fase 3 og andre studier, men det blir for langt å gå inn på her.

disclaimer: Jeg er så klart investert i dette fantastiske selskapet i 2020 - og det akter jeg å fortsette med. Ett så spennende value proposition som NANO står for i år har jeg sjeldent sett.

God speed.

Ærbødigst,

68 Likes

2020 kommer til å bli et sexy år på mange punkter og du beskriver det veldig godt.

Ved full klaff og i hht tid vil kursen være over 100 kr aksjen og emisjons spøkelset en “No brainer” og partnerskap mindre viktig.

1 Like

Nå må det snart bli noe fart i nyttårsraketten her. Hadde sett for meg 30 tallet igjen kjapt nå som det tilsynelatende roer seg i Midtøsten.

Hadde også trodd vi skulle opp og teste 30 nivået igjen i dag etter positive makronyheter (om man antar at det var makro som hadde skyld i fallet. Indeksene i USA hentet i allefall inn hele fallet sitt fra foregående to dager). Nå faller den riktignok på lavt volum, men det er heller ingen særlig kjøpsvilje. Hadde tenkt å laste opp litt i dag men avventer til jeg ser trenden snur.

Leste du innlegget til Fornybar? q2, q3, q4, 2021 zzzzzzz…

Jajamensann In vivo, men allikevel…

ja, men eg leste
q4-fra 2019 i februar
også kommer det lift off, med q2i 20 ,q3 i 20 og target over 100 :wink:

Q4 2019 fremlegges 27. feb, i følge Nanos hjemmesider.

Har ikke Bravo repetert flere ganger at Nano IKKE kommer til å rapportere på paradigme innrullering?
Minnes bestemt at jeg har hørt det både på Radium og på QA

Hør siste podkast fra DNB Healthcare, der er han klar på at de skal styrke markedets tillit til Paradigme og at det vil gjøres gjennom mer åpenhet / oppdateringer.

Vet ikke helt hva du har hørt, men sjekk ut Radium nr 107 fra minutt 12.

Da har de forhåpentligvis ombestemt seg.
https://webtv.hegnar.no/presentation.php?webcastId=98164511 <–37:20

Her går Bravo langt i antyde at de ikke kommer til å rapportere noe mer på rekrutteringen.
Fasiten får vi 27.02.

Er vel siste oppdatering som er styrende. Sånn tenker jeg da

3 Likes

Hvis ikke så har jeg en presentasjon som viser at Betalutin er på markedet nå :grin:

By the way. Den nyeste lederen for FDA er en utdannet radiation oncologist.

https://www.fda.gov/about-fda/fda-organization/stephen-hahn

15 Likes