Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector Småprat 2018 (NANO)

Blir i så fall den laveste studiepopulasjonen som har mottatt AA noen sinne. Mener det er helt uaktuelt.

When we go low they go higher.

Hva mener du er det laveste antall pasienter man kan søke på da Glein? N=?

Mener jeg har sett aa gitt på bakgrunn av en studie med 50ish pasienter.

2 Likes

Var det ikke et studie som fikk på ca 55 pasienter? Og de hadde dårligere resultater og betydelig mer bivirkninger enn Betalutin har hatt til nå?
Vil tro det er mulig de kan bruke alle doseringene de har gjort (75-ish?) som grunnlag for sikkerhet, men kanskje “bare” 35-40 stk som grunnlag for effekt?

Du mener mye du Glein :wink:

Jeg mener N=37 kan være tilstrekkelig når man setter pasientbehovet opp mot effekt og sikkerhet.

1 Like

Og Pembrolizumab hadde for 53 pasienter i sin tid. Men da var det ikke snakk om FL.
https://www.fda.gov/drugs/informationondrugs/approveddrugs/ucm610670.htm

@InVivo ta å les de postene fra @anon21766851 her før du fremmer igjen at n=37 er tilstrekkelig. Og for under-kuren pembrolizumab, kan du sjekke hvor mange indikasjoner den egentlig har fått godkjenninger for, og hvor bredt ekstra-materiale de søker med sådan. Det er fullstendig urealistisk.

2 Likes

Er enig der, spesielt når man ser hvor konsekvent resultatene har vært, og at sikkerheten på ALLE dosert med Betalutin har vært bra.
Også enig i at Gleinstern mener mye, viktig å ha meninger da :stuck_out_tongue_closed_eyes:

Da tar nano verdensrekord i AA. Ikke sannsynlig, men du kan mene hva du vil. :blush:

Tror det er lite fruktbart å ha forhåpninger om AA/CMA på grunnlag av Lymrit 37-01 på dette tidspunkt…
MEN BTD/Prime derimot… :slightly_smiling_face:

5 Likes

Må være lov å håpe. men jeg har ikke basert investeringen min på at det skal skje, men jeg er åpen for at det kan inntreffe.

Er for så vidt enig i det, jeg ser ikke det som sannsynlig at de får AA basert på det de har av data nå, men at det kan være mulig.
Angående BTD og Prime så ser jeg det som veldig sannsynlig, kanskje allerede på denne siden av nyttår.

1 Like

Da blei det virkelig skapt en gedigen mulighet for igjen å komme skikkelig inn før vi går over i det nye året.

Ligger noen store gjedder i sivet :smile:

tryme

Du må ligge 15 min på etterskudd

Åh, mye mer :slight_smile: - bildet er fra chatten :smile:

… er noen småabborer som går i gjeddefella også.
Liker ikke at den ramla så lett ned igjennom 83.
Akkurat nå føles det lenge siden…

Og hvordan skaffe gjeddene mat? Bytte kursen ned sånn at småabboren får total panikk og stimer ut av sivet. He,he. Enkel strategi.

2 Likes

Urgh, ja. Bekka jo under 80, også

Hvis du har så liten aksept for andre meninger, så er kanskje ikke et åpnet diskusjonsforum noe for deg. Jeg synes det er utidig at du hele tiden leter med lys og lykte etter ting du synes er upassende. Hugoil har mange merkelig innlegg her, men jeg mener man skal ha aksept for meninger som avviker fra opinionen her på TI.

1 Like