Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Ganske perfekt bounce på 79 :smile:

1 Like

Ja ser pent ut, liker også sammenligningen med romjulen og reversal da:

image

5 Likes

Intet nytt her… ser ut som vi har funnet litt støtte i 50 og 100 dagers,
med 200 dagers som motstand? Her fra daily :slight_smile:

image

1 Like

50-dagers holder stand!

image

tror på en ny trendkanal herifra, meget svakt, men stigende.

For de som er interessert i Nano / TA :slight_smile:

2 Likes

En litt deformert og tvilsom HS eller konsolidering før brudd ifm kommende podcast?

1 Like

Tror det kommer et betydelig brudd ene eller andre veien ja.

Skulle det nå mot formodning bli oppover så er det veldig fort golden cross SMA50 over 200 neste.

image

US kommer sikkert til å ta ut halslinjen på denne fake HSen. Ligger nok bra likviditet(stop losser) under støtten på 78.

1 Like

En ting er at den nye trendkanalen som går an å tegne er såpass vid at den begynner å bli litt mer robust, hvis kursen holder seg innenfor. Den første etter CMD var så bratt og tynn at det ikke var så veldig realistisk at den ville holde.

Enig det ligger ann til brudd ene eller andre veien.
Ser man på resten av sektoren og det som er sagt om bio ila 2018 skulle det forundre meg veldig om den bryter ned. Har litt tørt krutt på lur uansett hvilken retning den tar.

Ellers er bunnen der under hardt press.
Da liker jeg chartet i innlegget over bedre :smiley:

@Savepig

Podcasten i dag tyder på at bruddet definitivt blir opp!

1 Like

Tester vel trendlinjen nå, og om den ryker ser jeg to støttenivåer med laveste -5%.

image

Av signifikans, 76 og 67 slik jeg ser det, noen som skal ha den utenfor kanten ser det ut til.

Lukter 78-79 i dag lang vei.

Nei, det husker jeg ikke. NANO er priset til 3,91 mrd. hvorav 0,8 mrd. er egenkapital.

Så får det bli en subjektiv øvelse hvordan man prissetter en stadig mer robust pipeline.

2 Likes

Mye i forhold til hva? Hvis du sammenligner med peers i Norge er Nano dyrt, sammenligner du med Biotech i USA er Nano billig. Sammenligner du med en kryptovaluta som er basert på luft er Nano tilsvarende den lokale pølsebuen på hjørnet.

Alt ligger i vår persepsjon. Folk må åpne øynene og se litt frem i tid. Men det berømte Marshemellow eksperimentet viser jo at de færreste evner dette men heller løper etter når kursen går.

Faktisk, så ser man nå at market cap på norsk biotech begynner å harmoniseres litt mer med hva som er vanlig i utlandet. Så det er et bra tegn!

Er solide mengder kapital som er hentet inn de siste årene, så man trenger ikke lenger å være fullt så negativ mtp Oslo børs som base for life science.

Ingen skal si biotek ikke er uforutsigbart og vinglete - satt bare å kikket på Algeta chartet, på det meste falt kursen 55% fra 222 til ca. 120ish. Det gikk likevel bra til slutt! :slight_smile:

1 Like

Pen bounce i dag igjen, så kan hende man bare får en litt justert trend?

image