Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordic Nanovector - Teknisk analyse (NANO) (TA)

Er ikke helt overbevist enda, i januar så det også ut til å kunne komme et slikt kryss, men det materialiserte seg aldri. Har det kommet noen nyheter som skal tilsi et trendskifte?

1 Like

Hehehe

Æsj, umulig å lage actionsekvenser med alle disse formateringene. You get the point.

2 Likes

Oppstart av pivotalstudie med FTD, med mange mindre faktorer rundt omkring…

Ingen synlig short lenger heller.

BOOOOOOOOOOOM

2 Likes

Jeg er enig i at det er prematurt å forutsi, derfor setningene om “spå fremtiden” :wink: Jeg har ikke så god kontroll på det fundamentale lenger, det er det andre her som tar seg av. Jeg forholder meg bare til chartet og magefølelsen. Jeg har ikke hatt en slik følelse siden høsten 2016. Sentimentet i diverse fora rundt selskapet virker også å ha bedret seg veldig. Summa sumarum tror jeg vi går en fin høst og vinter i møte, så sant det ikke kommer et børskrakk som overskygger hele driten :smile:

4 Likes

Fast track nyheten og fraværet av usikkerhet rundt paradigme bør være nok til å bryte nedtrenden.

Men det er som du sier ikke noen voldsomme news i pipen før i desember som i seg selv skal starte et rally. Men hvis ny CEO gjør en kjempefigur på Q2… Hvem vet?

5 Likes

Når skulle den nye eraen begynne @tony ? (Sorry, måtte bare :slight_smile: )

3 Likes

Altså hvis den bouncer på 64 nå så er det det tekniske bildet så nær perfekt som du får det.

Korreksjonen er helt innenfor, absolutt.

Ville selv kjøpt her om trendlinjen holder men har ikke $$ ledig.

Pull back tilbake til SMA200 ville jeg vært enig i, men om den stenger under er vel ikke det så bra? Da skal den fort ned mot 62-63

1 Like

Men igjen når nok luringer tror de blir rike av trading så går det gjerne troll i ord…

Jeg skrev vi kunne forvente et pullback i går. Vi fikk pullback i dag. Korrelerer ikke teknisk? Neivel. Men dette er en teknisk tråd så skjønner ikke poenget med fundamentale innlegg her… :roll_eyes:

4 Likes

Derav tråden Nano Fundamentalt :wink::+1:

2 Likes

Hvordan tolker folket Nano teknisk for tiden? Lekte litt med SMA og ser at SMA30 nå rører borti SMA150… Lukter positivt?

Disclaimer: Aner strengt tatt ikke hva jeg snakker om, men er generelt nysgjerrig :exploding_head:

Sjekket chartet i morges. Rejection av 200 dagers SMA og muligens en liten HS formasjon på daily. Target ned mot 50-dagers SMA og 60 spenn er sannsynlig IMO. Forventer den vil bounce rundt her.

IndreMisjonensOppfattelse??

Er det ikke en dobbel topp satt den 9 august?

In my opinion. Glemmer at ikke alle er like unge som meg :wink:

2 Likes

Syns den holder 65 godt enda altså. Tett opp mot q-presentasjon også. Tror ikke vi ser 60 blank.

Steike jeg er god. Også sist gang jeg rotet med mine primitive forsøk på teknisk analyse gikk den også opp :money_mouth_face::champagne:

1 Like

Gamle som deg? Tviler på at niesen min på 16 skriver IMO :stuck_out_tongue: