Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Nordnet jobber med å fikse problemet

Det er mer underholdende å se på kursbevegelser enn å se på maling tørke.

kan du forklare hvordan? jeg er logget inn på aftenpostenabonnementet mitt, men jeg får spørsmål om betaling når jeg prøver å aktivere sanntidskurser.

edit: never mind. fikk til. måtte bare logge inn til Schibsted og aktivere på nytt. Da kom det opp en “ordreoppsummering” med “gratis” som pris på aktivering av sanntidskurser,

3 Likes
2 Likes

Det er nå mulig å plassere ordre på Oslo Børs, men prisoppdateringer fungerer forsatt ikke. Benytt gjerne andre kilder for prisinformasjon eller så kan du ta kontakt med meglerbordet på telefon + 47 23 33 30 23 (tast 1).

image

1 Like

Fikk nettopp en epost fra Nordnet om å bidra i en brukerundersøkelse for å gjøre plattformen bedre. Dette var jo rette dagen. Men det er jo positivt at epost-systemet deres fungerer.

1 Like

“…Vi i Nordnet vet ikke hva vi gjør og ønsker du som bruker skal gi oss tips på hvordan en alternativ nettside kan muligens fungere bedre i fremtiden.mvh oss i Nordnet”

:sweat_smile:

1 Like

Noen som vet om nordnet kan forvente seg en smekk på lanken fra Finanstilsynet pga dagen i dag?

1 Like

Tvilsomt, tekniske problemer kan skje og det er ikke noe de rår over :slight_smile:

Tekniske problemer er noe en må planlegge for, så de kan ha redundans i systemene sine…

3 Likes

Dette er jo hos en tredjepart, så det er vel i grunn ingenting Nordnet får gjort…

Helt utrolig. Nede en hel dag. Binance hvor man trader krypto 24/7 365 hele året er aldri nede utenom når de annonserer en oppgradering da.

Det er ingenting de får gjort nå, men hadde de krevd redundans da de designet systemet hadde saken vært en annen nå.

1 Like

Er det igang igjen på NON?

Hvor lang tid tar det å flytte en aksjesparekonto til Pareto?
Jeg savner Netfonds!

2 Likes

Snakket med Pareto i dag og dem mente at selve flytten tar ikke mer enn et par dager

1 Like

Jeg har også snakket med dem i dag og de sa at ASK med norske aksjer tar som regel mindre tid, men da sa også at da Nordnet har høy pågang så kan det ta opp til en måned.

Hvordan er stabiliteten til Pareto sin tradingløsning?

Sikkert like stabil som Nordnet?
Har hatt Nordnet siden januar-17, ikke opplevd noe sånt før.
Er nok ekstremt sjeldent, og kan nok skje alle leverandører en eller annen gang.

6 Likes

Det er tredjeparts :stuck_out_tongue_winking_eye: Infront webtrader og active trader skrivebordsapp