Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

North energy asa (north.ol)

Bankbrikken? Skaff bankid på mobil da :slight_smile:

Må ha BankID for å aktivere på mobilen. Heia Nordea :slight_smile:

Ahaaa… finnes det ikke reserveløsninger? Mener det er det på Sparebank1. Ellers kan du stikke innom banken og få ny brikke? Det gjorde jeg.

Fikk du på dagen da? Det var isåfall veldig bra.

Ifølge personen i andre enden av røret hos Nordea så var den brikken en bestillingsvare og jeg fikk den innen 7 virkedager. De kunne ei heller aktivere BankID på mobil fordi dem ikke fikk koden fra min BankID-brikke.

Skulle da tro de hadde reserveløsninger…mulig personen ikke kunne jobben sin? Tror jeg tar en telefon til.

Tror det er lurt ja! Jeg har både fått ny brikke hos Dnb og Sparebsnk1 på dagen når jeg stakk innom, det er mange år siden hos Dnb da, og etpar kanskje hos Spb1 hvis jeg husker rett. Lykke til! :slight_smile:

1 Like

Litt flaut om jeg havner hos samme personen igjen da. Hehe.

Bare si du bytter bank på flekken hvis de ikke er interessert i å yte service for kundene! Jeg hadde gjort det. :slight_smile:

Haha, om du har investert o NORTH så skal du ikkje selge før om ett par uker tidligts uansett. Jeg ville nok holdt på de lengre :slight_smile:

Hehe ja, den er forsvåvidt grei. Saken er den at jeg endelig har 1 uke fri fra jobben nå og hadde tenkt å bruke den tiden til å trade litt for å øke min investeringskapital noen % :slight_smile:

Så det er ikke krise, heldigvis.

1 Like

Der fikk jeg den på dagen gitt! Gikk raskere når man stilte opp i banken si! :smiley:

Edit: North er meget stabil! Økte beholdningen med 10k til en kurs av 2,36.

Gjennomsnittskurs foreløpig: 2,30.

Hva har dere?

2 Likes

Ligger rett under 2 tallet :wink:

1 Like

Er på 2,03 vært inni og ut noen ganger i fjor uten at det ble noe og skryte av :smile:

Fikk solgt 58k på 2,45 nå etter snittkurs på 2,30.

Gevinst på 7000 ,- på 2 dager.

Håper den dupper til 2,27-30 igjen.

1 Like

Hoppa kan man göra :smiley:

Gratis med Fun trade. Inn på 2,32 og ut på 2,4x igår :slightly_smiling_face:

1 Like

Nice! Høyt antall?

Noen kroner her og noen kroner der. Er det ikke noe slikt dem sier? :slight_smile:

btw, er det helgemani som slår inn? Bykset litt på slutten nå ja.

NAI bare 20k. Har noen småtrades innimellom :slightly_smiling_face:

Er nok ikke helgemani. Om du ser regnstykket under er det lettere å skjønne.

Innlegg av: bæærnt (18.01.18 09:07 ), lest 2627 ganger
Ticker: NORTH
Endret: 18.01.18 09:10
NORTH - NAV
En kjapp vurdering basert på sluttkurser i går, status Q3 og deltakelse i emisjon SBX (MNOK):

  • TXP 17,4
  • REACH 107,6
  • SBX 8,0
  • Tax refund 200,0
  • Deferred tax asset 10,0
  • Non current assets 13,0
  • Cash 86,0
  • Contribution in kind NEC 136,8
  • Liabilities from Accello 26,8
  • Other current liabilities 20,0
  • Cash burn 4 months 14,7
  • Minority interests (Accello/NEC) 92,9
    = NAV 424,5
    No of shares 119.047.065
    = NAV/share 3,45
    Last trade 2,36
    Discount 31,62 %

TAX refund kom vi frem til at kunne komme ca 14 januar bassert på tilsvarende oppgjør. Det betyr at for hver dag som går uten melding så øker sannsynligheten for melding. Så snart meldingen foreligger vil det bli umulig å få ta i aksjer under 3 kr.

Her selges ingenting i såfall, det er som du sier vi nærmer oss meldingen for hver dag som går.
:wink:

Blir spennende å se! Jeg skal inn igjen selv. Tipper kursen dupper de få ørene jeg behøver kommende uke før en evt. melding ligger på bordet. Er tydeligvis ingen som vet :slight_smile: #Lotto