Diskusjon Triggere Porteføljer Aksjonærlister

Oksehjørnet 💰🐄

Tror ikke du er langt unna :slight_smile:

3 Likes
2 Likes

2 Likes

Mye å gå på enda :slight_smile:

3 Likes

5 Likes

https://www.bloomberg.com/news/articles/2020-06-09/add-risk-and-hedge-buy-mid-caps-playbooks-for-equity-rebound?srnd=premium-europe

image

1 Like

Du er virkelig på kjøret om dagen :sweat_smile:

1 Like

Må bare få ned litt RSI fra overkjøpt :wink:

Ka vi trur?

1 Like

Alt over 715 er en higher low, så det er plenty of space for dere å jobbe med.
Bryter vi ut av trendkanalen derimot, da begynner vi å snakke.

Veldig greit når chartet er så tydelig :slight_smile:

Er ca. -5.18% ned til 715 nivået.

3 Likes
1 Like

Jeg kom hit for å lime inn samme tråden @Bullishproof :blush: . Hendelser som dette har potensial til å starte aksjer og oljepris oppover i terenget. Blir spennende for mine longs på mandag.

2 Likes

Samme mann, Michael batnick altså har og en veldig god YouTube kanal. The compound

Minner om at dette er en finfin mulighet å kjøpe Bull ETN drrsom du tror at sentralbankene fortsetter å stimulere hardt.

Det ble for drøyt. Over 3% ned. Jeg kjøpte mye

Og akkurat nå som fallet begynner å tilta, du har tydeligvis ståltrua på at stimuleringen skal trumfe alt av makro. Tvi-tvi.

1 Like

Nei. Ikke ståltro. Men det er dagens realitet. Du kan tape mye på Bear om du driter i sentralbankene og deres vanvittige stimulanser. "Any means necessary":heart:"0% interest throughout 2022":heart:

Du kan tape svært mye hvis du ikke er villig til å vektlegge sentral makrostatistikk. Tipper vi sitter med fasit om 3-6 mnd. Jeg skal hylle deg hvis hovedindeksen ligger over 850 da😀

2 Likes

Viktig at man ikke lar sitt ego stå i veien for avkastning i markedet.

2 Likes